'Vrouw bezit gemiddeld 17 paar schoenen'

• Doortje Briedé

Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat de gemiddelde vrouw zo'n 17 paar schoenen in haar kast heeft staan, hoewel daarvan maar 3 paren vaak gedragen worden. Lees verder op Nu.nl

Toen ik dit las ben ik toch even snel de schoenen in mijn kast gaan tellen. Ik kwam tot 9 paar, waarvan ik er 4 heel vaak draag en 1 helemaal niet. Die heb ik dus meteen maar weggegooid.

Hebben jullie dat nou ook? Schoenen kopen die je nooit draagt? Ik ben benieuwd…

Groetjes,

Doortje

• ???zoeff ???

nee ik heb een paar teenslippers van crocs voor de zomer

ik heb een paar gewone crocs

en een paar nette schoenen die ik aan heb naar me werk enz

meer niet maar dat komt ook door mijn maat ik leef op grote voet en das vaak erg lastig en als je wat leuks hebt gevonden zit het voor geen meter

• carla van de waal

hallo

ik heb echt geen 17 paar schoenen

ik kom op drie paar schoenen

dat komt denk ik omdat ik maat 35 heb

groetjes carla

• sabinejaspers

Jahik heb dat zelf ook heb denk ik wel 20 paar dat ik nog nooit heb gedragen ofja een enkele keer.

• sabinejaspers

Ik heb dat ook heb zelf zn 20 paar in de kast staan die ik zelden of nooit gedragen heb X(

• Moira

Niet geteld, maar vrees dat ik daar wel aan kom. Winter & zomerschoenen meegeteld. Werk, netjes, makkelijk, slippertjes etc.

Sinds afgelopen winter zelfs overstag gegaan voor Uggs, wat heb ik heerlijk warme voetjes gehad. En wat zijn ze lelijk ;) Khad wel een volledige lederen variant omdat ik ook in de sneeuw ermee wilde kunnen lopen zonder natte tenen.