wie weet een origineel bedank-kado?

• danja

hoi allemaal.

Graag zou ik een lieve vriendin willen bedanken die me de afgelopen tijd heel veel heeft gesteund…

wil een kado gaan geven,wie weet iets leuks en origineels?

liefs en groet Danja

• zeeuwtje

Ik weet niet hoe oud je vriendin is, maar ik weet wèl wat IK leuk zou vinden. Een heerlijke cadeaubon van bijvoorbeeld Douglas, of euh….een tegoedbon voor samen een avondje naar de film…of….een uitnodiging om bij jou te komen eten…of….een dagje samen shoppen en jij betaalt de koffie….zo maar een paar ideetjes.

zeeuwtje

• danja

hallo Zeeuwtje.

Die Douglas-bon is denk ik wel een goed idee!Ze is dol op lekkere geurtjes en dan kan ze zelf iets uitzoeken…

Bedankt voor de tip!Enne…misschien dat avondje naar de film erbij en dat ik ga tracteren,is leuk voor haar en heb ik ook nog een leuke avond..;-)

Ga denk ik beide maar doen…

groetjes Danja

• Mindy

Hoi Danja,

Als bedankje voor mijn buurvrouw, die op mijn poezen had gepast, heb ik haar laatst een sfeercadeaubon gegeven. Dat vondt ze geweldig leuk. In die webwinkel kun je allerlei kaarsen en andere sfeerdingen kopen. Even kijken, dat was op vankaarstotservet

je kunt ook zelf een kadootje kiezen en die naar haar laten versturen.

veel succes!

groetjes, Mindy

• wanna

Je kan het ook een beetje verpakken, heb een vriendin een keer een ‘avondje wij’ gegeven.

Een mandje verpakt in folie met wijn,,leuke dvd, tapas,lekkere toastjes en twee gezichtsmaskertjes erbij gegeven.

Er zat een kaart in met tekst hoeveel ze voor me betekende en een douglasbon.

Een (gezichts)massagebon is ook leuk. Die vriendin die zichzelf de rust niet gunt een heerlijke ontspanningsmassage kado doen en ze is je enorm dankbaar..