Nieuwe poll: Je garderobe duurzaam uitbreiden

• Doortje Briedé

Allesduurzaam.nl schrijft: De meesten van ons hebben meer dan genoeg kleding. Toch blijven we soms het gevoel houden niet genoeg te hebben. En blijven we nieuwe jurkjes en topjes kopen, waarna we nog steeds het gevoel hebben te weinig kleren te hebben. Een reden hiervoor kan zijn dat je een garderobe hebt samengesteld met teveel van hetzelfde. Sterker nog, er zijn zelfs kledingstukken bij die je nooit draagt, omdat de juiste accessoires ontbreken. Dit zijn de zogenaamde wezen in de kast: de kleren zonder familie. Als onze kast uitpuilt, doen we ze met een spijtig gevoel ten slotte maar weg. Lees verder

De nieuwe poll gaat over duurzaamheid en kleding kopen. Je vindt de poll op de Vrouwenstartpagina, helemaal rechts, bijna onderaan. Doe je mee?

Fijn weekend!

Doortje

• Dikkertje Dap

Hey Doortje,

Ik vroeg me zomaar af of het prikbord tegenwoordig via “polls”gaat ?

DD

• Doortje Briedé

Hi Dikkertje Dap,

Goeie vraag! (:P)

Nee hoor, het prikbord gaat niet via polls en de polls gaan niet via het prikbord. Het prikbord is alleen handig om iedereen te laten weten dat er een nieuwe poll is. Da's alles.

Je bent dus welkom om te prikken wanneer je wil over wat je wil.

Groetjes,

Doortje

• aap-voor-kinderen

Hi Doortje,

Ik zou me het liefst helemaal duurzaam kleden, maar dan zou ik alles zelf moeten gaan maken. Bij kopen mag ik blij zijn om iets te vinden dat past.

Mijn kledingstijl is bottum-up: als ik goede schoenen in mijn maat heb gevonden, volgt de broek (panties bestaan niet in mijn maat, dus rokken zijn iets voor als de mussen van het dak vallen) en dan pas de rest. Vallen de schoenen of de broek uit door extreme slijtagen, dan wordt de rest ondraagbaar ;-)

Groetjes,

Judith

• Doortje Briedé

Hi Judith,

Dan hebben we ongeveer dezelfde kledingstijl. :)

Groetjes,

Doortje