vrouw - vrouw

• jenca_74@hotmail.com

Is er iemand die ook het gevoel heeft dat een relatie met een man niet hetgeen is wat HET is? Ik vind het moeilijk maar heb het idee dat ik me fijner zal voelen bij een vrouw dan bij een man. Ik heb niet zoveel met seks, maar kan er op zijn tijd wel van genieten, maar dan anders. Is er iemand die dat ook heeft of ben ik nou zo raar?

Gr,

Jen

• janny1

nee hoor je bent niet raar,maar miss kun je op deze site wat meer herkennen,sucses

http://lesbisch.startpagina.nl/prikbord/

• Sanne63

Hoi Jenca,

Ik heb al een hele tijd een relatie met een man en daarnaast heb ik sinds kort een relatie met een leuke vrouw en ik moet eerlijk zeggen dat als ik moest kiezen, ik toch voor de relatie met mijn man zou gaan. Het is wel zo dat ik meer aandacht van de vrouw krijg. Zij wil graag samen shoppen en leuke dingen onderrnemen, maar sexueel gezien gaat mijn voorkeur toch uit naar de man.

Niet dat ik niet kan genieten van haar hoor, maar qua gevoel trek ik meer naar mijn man en dat heeft zij ook met die van haar.

Maar gelukkig hoef ik die keus niet te maken en mag ik van alle twee genieten hihihi

• danja

Ik ben ooit wel eens verliefd geweest op een vrouw,als puber,maar ben toch 100 procent hetero.O ja,twee keer verliefd geweest op een vrouw als puber zelfs..maar al jaren en jaren gelukkig samen met mijn mannetje..

• Kersenkind

Janny1, ik heb je even een pb gestuurd.

Gr Kersenkind

• janny1

hoi je hebt een pb terug,thnx en groetjes janny

• Karineke

Ik ben 22 jaar getrouwd geweest en ik voelde me heel erg goed bij mijn man. Totdat ik mijn huidige vriendin leerde kennen. Een relatie met een vrouw gaat op alle gebied veel dieper dan met een man. Dus ik denk, dat ik het met je eens ben, wanneer je stelt dat het samenzijn met een vrouw meer voldoening biedt.