En wat lees ik tot mijn verbazing in het nieuws, de prostituees zijn teleurgesteld. Het is slecht weer dus de klandizie is zeer gering.
Er zijn inmiddels al 300 sex shows afgelast !!!! 300!!!!!! Dat is dus nagenoeg een jaar iedere dag een sexshow en dat gepropt in 4 weken, schandalig……
Dat voetbal mannen verheerlijkt kan ik me enigszins voorstellen, maar dat er op voorhand ook al rekening moet worden gehouden met sex, dat schiet mijn petje voorbij.
En dan vraag ik me af hoeveel vrouwen dat vrijwillig doen en hoeveel minderjarigen er tussen zitten, foei foei foei.
Als iedere voetballer iets van zijn salaris zou afstaan, dan zou jan met de pet niet hoeven doneren als ze aan de deur komen, zouden er geen “zamel in voor afrika” programmas meer op tv hoeven te zijn, “stop aids nu” , zou meer geld tot zijn beschikking hebben.
Maar voorlopig moeten we het doen met gezeik over vuvuzela's, dat het koud is afrika, bier, beessies, zwaaihandjes, oranje vlaggetjes, shirts, toeters, tompoucen, een oranje karavaan, burenruzie's, ME die opgetrommeld moet worden na een overwinning……. En zelfs als ik mijn krantje op zaterdag koop is het een bolwerk van oranje!
Ik gun iedereen zijn ding, ook het voetbal, maar wat een verkwisting van geld! (oh jah, de bruiloft van de kroonprinses van zweden was ook slordige paar miljoen, maar dat terzijde)….
DD