oranjekoorts

• Dikkertje Dap

doen jullie eraan mee?

Ik heb geen koorts en volg het helemaal niet :)-D tenminste, voor zover mijn partner dat toelaat,want die is aardig met de koorts besmet. Gelukkig geen vlaggetjes,beessies, zwaaihandjes, hoeden, petten of toeters, maar toch !!!!!

Het was vandaag opvallend stil op de weg en in de winkels, dat noem ik dan nog wel een bijkomend voordeel. Het meest bizarre vind ik nog hoe dat “wij” gevoel plotseling zo sterk kan zijn. Jammer dat dat voetbalafhankelijk is.

DD

• Doortje Briedé

Ik doe er niet aan mee maar ik vind het wel leuk dat andere mensen zo intens kunnen genieten van een “spelletje”. En ook de rust in de winkels vind ik super! (:P)

Doortje

• Bern@dette

Nope …..

Ik doe er niet aan mee die saamhorigheid enkel alleen als het om en over voetballen gaat snap ik niet .

Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik absoluut niets om voetballen geef .

groetjes Bernadette

• Marie

Heerlijk geshopt tijdens de voetbalwedstrijd. Lekker rustig in de winkels en zeker geen rijen voor de kassa's. Zatermiddag ga ik weer een poging doen.;)

• Dikkertje Dap

kunnen we elkaar de hand schudden, ik geef er ook werkelijk niets om. gelukkig een lotgenoot gevonden, het lijkt wel alsof iedereen voetbalfanaat is in deze dagen. heb al geprobeerd om een discussie bij mijn vriend uit te lokken over de wantoestanden in afrika. vind het schandalig en crimineel gewoon dat er voorbij wordt gegaan aan de situatie daar en dat allemaal voor het “WIJ” gevoel. Nee….. ik bedank even

• kelly58

mijn tv is allergies voor sport :P

• Bern@dette

Juist ,

Helemaal mee eens zijn ze vergeten dat er in dat land ook honger heerst HONGER . Zijn ze vergeten dat er in dat land mensen sterven door die honger ieckkkkkkkkkk . Ik niet

Een objectieve omroep zou ook DAT Afrika gevoel moeten laten zien …….. Ik hoef niet voor een ander te denken kan ik zelf goed weet dat ik nu zeur .

Want even niet aan de politieke chaos denken door dat oranje gevoel . Even joran uit onze hoofd zetten Even euhhhhhhh …

Manlief werd gisteren bijna gedwongen om in eigen tijd voetbal te kijken en daarna werd het werk afgemaakt . Nee dus gewon werken en naar huis was zijn credo .

Maar je verziekt zo het collegiale gevoel was de reactie van de collegae duhhhhhh …….

Ach …http://www.nu.nl/buitenland/2270183/bavaria-betaalde-opgepakte-oranje-babes.html goed voor de economie …….groetjes Bernadette

• Bern@dette

:D

• ???zoeff ???

man lief kijkt wel veel ..

maar verder geen oranje gekte

het enige wat heir aan oranje zooi is is zon vuvutoeter (heeft dochter van oma gekregen)

en een oranje muts met dank aan de gamma ……..

• wanna

Ik mag mij gelukkig prijzen met een man die er ook niks mee heeft.

Ik dacht dat we een zeldzaam ras waren. Ik hou het niet bij en ik wordt er niet warm of koud van.

Vol verbazing aanschouw ik de gekte en alle rotzooi die er bij komt nee, ik heb er gewoon niks mee.