Verkiezingen

• Doortje Briedé

Hebben jullie al enig idee op wie je gaat stemmen? Ik twijfel nog tussen twee partijen maar daar kom ik voor morgen wel uit. ;)

Groetjes,

Doortje

• Moira

Ja, ik weet op welke partij ik ga stemmen, nu alleen nog een gaatje vinden om morgen te gaan stemmen, ga ik later van huis weg naar werk of ga ik tussen een promotie van een collega en het diner nog even snel op en neer…

Of toch maar iemand machtigen…

Groet, M

• Doortje Briedé

Ik weet het intussen ook. En gelukkig is het stembureau zo ongeveer om de hoek, dus geen probleem om naar het rode potlood te grijpen.

Groet,

Doortje

• anna.m

In ieder geval stem ik altijd op een VROUW!

• Patricia

Ik ben nu echt een zwevende kiezer helaas! dit jaar

geen partij waar ik denkt ja!!!!! dat is hem….

als ik kies wijzer moet volgen (wat ik niet doe) echt raar dat dat er uit komt voor mij dan!

Ik kies niet op iemand! kies een partij maar eerlijk hebben we wat te kiezen?

lastig

• Patricia

waarom een vrouw anna?

oke van mij mogen zeker meer vrouwen aan de top, graag zelfs

• Bern@dette

Ik wijk deze keer af van de partij waarvan ik al jaren lid ben . Dit omdat ik strategisch wil kiezen .

Afgezien van dat ……. hou ik mijn hart vast wat ons te wachten staat , groetjes Bernadette

• Doortje Briedé

Naar de tandarts geweest en gestemd. Dus eerst het zuur en daarna het zoet. ;)

En nu maar wachten op de uitslagen. Ook ik houd mijn hart vast…

Groetjes,

Doortje

• Doortje Briedé

Op de Vrouwenstartpagina, waar dit forum onderdeel van is, heb ik een poll gezet over de verkiezingsuitslag. Je vindt de poll helemaal rechts onderaan.

De stand tot nu toe:

67% zegt: Grrrr

33% zegt: Hmm

00% zegt: Top

Wat vinden jullie van de uitslag?

Groetjes,

Doortje

• Patricia

Grrrr zeg ik…

Maar er is geen partijdat ik dacht YES! Ze bezuinigen op verkeerde dingen, mooie praatjes eenmaal grootste haken ze af en blijkt dat je niks te zeggen hebt.

Het is weer af wachten.