hij práát zo weinig...

• wanna

tja, mn lief kan best praten maar meestal moet ik de kar starten.

Dingen die we hebben meegemaakt,wat mij bezig houdt..het komt niet in zn hoofd op om daar dieper op in te gaan.

Waarschijnlijk is het een typisch man-vrouw verschil, ik zoek vriendinnen op om uit te praten en gevoelens onder de loep te nemen.

Het lijkt me zo fijn als hij dat wat meer deed en nogmaals,ik heb echt geen hork op de bank hier,hij kan best zn gevoelens goed onder woorden brengen alleen nooit uit zichzelf.

Laat staan dat hij bij mij checkt hoe ik bepaalde dingen ervaar of voel.

Verlang ik teveel van hem? en moet ik dit gewoon bij mn vriendinnen ‘halen’?

Hoe ervaren jullie dames met mannelijke partner dit? Sommige vriendinnen hebben mannen die echt alleen maar meedelen en vinden dat ik t getroffen heb.

• beaha

lijkt me vreselijk om zo n type als vriend / echtgenoot te hebben.

zij jullie al lang bij elkaar?

• wanna

Sorry voor mn late reageren,negen jaar zijn wij samen. Nogmaals, het is echt geen hork,hij kan goed verbaal uit de hoek komen maar ben ik meestal wel degene die start.

Het vooruit denken, het fantaseren over de toekomst, hij is zeer praktisch en kijkt maar beperkt vooruit.

Hij doet het wel maar is van huis uit gewend dit voor zich te houden anders werd het neergesabeld met allerlei gevaren en problemen. Hij weet dat ik dat niet doe maar toch moet ik het vaak uit m trekken en ‘ondervraagt’ hij mij zelden over mn plannen,wensen en dromen.

Ik ben ook benieuwd hoe anderen dat in hun relatie ervaren,maar het leeft hier niet zo geloof ik of is het onderwerp niet iets voor dit bord?

• maia

Het is best een onderwerp voor dit bord.waarom niet.

Echter wil men niet zijn problemen bespreken op een openbaar bord.

Ais ik naar mezelf kijk dan zou ik dat in ieder geval niet doen.

• annelies gld

Is ook zo persoonlijk