Leeftijdsdicriminatie begint in mijn vakgebied toch pas ergens rond je 50ste? Help!
********************************************************************************
Nee hoor echt niet
Tis nu eenmaal zo . als jij niet in een groep past (althans bij sommige jongeren, die dat zomaar denken) ben je al oud . al ben je nog maar 30 jaar. Ik was de oudste op mijn werk . ben nu ruim een half jaar vutter
Heb er nooit last van gehad . altijd positief . zelfs van op roepkrachten , collega,s die net voor in de twintig waren . . . Jongeren die het jammer vonden dat ik stopte . . Daar merk je het ook aan . Als ze je zien in de plaats zelf dan zeggen ze . ik vind het nog steeds jammer dat je weg bent nu . .Men vraagt nog steeds, al er iets te doen is, of ik ook kom , Tis toch een teken van waardering of niet?? Meestal ligt het aan de persoon zelf als je denk: ben ik nu niet te oud . Zit meestal tussen de oren . Stel dat er toch een jongere zegt . je bent oud . . Want die zullen er uiteraard zijn , zoals je schrijf . Die hebben gewoon een botte kop om het zomaar uit te drukken . Je kan een tegenvraag gaan stellen naar die lui die het zouden zeggen . moet je eens kijken hoe die draaikonten gaan wringen om er uit te komen wat ze gezegt hebben. .
Druk ze eens op de feit .