Ongelooflijk

• Dikkertje Dap

hoe snel de tijd gaat, eindexamens weer begonnen, een hoop collega's die als een voorproefje al op vakantie gaan! Mijn zomervakantie is nog heeeeeel ver weg (september), terwijl mijn beste vriendin al over 3 weken weg gaat. Een collega die donderdag naar turkije vertrekt een andere collega die over anderhalve week naar Andalusie vertrekt, jeetje, zijn mijn collega's er nou zo vroeg bij????

• eleonoor

Wees blij dat je op vakantie kunt gaan. Weet je hoeveel mensen dat niet kunnen.

• Dikkertje Dap

Dat weet ik; en ik moet er ook voor sparen. Sterker nog, heel hard voor sparen, want mijn vakantiegeld gaat niet op aan vakantie, maar gewoon aan rekeningen die betaald moeten worden. !

• serine

zelfs ik heb daar tegenwoordig last van hoor…;)

afgelopen winter ben ik ook niet op vakantie geweest..

dat is niet erg hoor..(scheelt mij een hoop werk…want met 5 kids op vakantie gaan…is eerder hard werken dan uitrusten hihi

maar dat dat is omdat je even je centen goed vast moet houden…omdat er flinke kosten aan zitten te komen…is dan wel weer een beetje jammer…;)

maar we hebben een goed leven…dus niks te klagen hoor…gelukkig kan ik de vakantie laten vallen om wat uit te laten sparen…

het is veel erger…waneer je al nooit op vakantie ging…en het niet uit kan sparen voor rekeningen…dan heb je pas echt een probleem..

(weet ik nog wel van eerdere tijden…en die hoop ik niet nog eens mee te maken..)

en nu gaat het geld op aan mijn auto die in de garage lijkt te wonen…:( …ik denk dat ik van deze auto maar snel af moet.

• anna.m

En er zijn ook mensen die niet echt staan te springen om op vakantie te gaan ,ook al kunnen ze het zichzelf wel permitteren ,maar er gewoon geen behoefte aan hebben en het teveel gedoe vinden .

Zo zie je maar iedereen is anders .

groet anna.m

• eleonoor

Ik ben in 1980 voor het laatst op vakantie geweest. Moest er wel geld voor lenen en daarna zit je wel erg krap. Dus hoeft het voor mij niet meer zo. O ja, in 2002 ben ik ook een paar dagen nar Engeland geweest. Ik wil al zo'n veertig jaar naar Frankrijk, maar dat wil maar niet lukken of misschien doe ik niet hard genoeg mijn best voor. Ik gun iedereen een paar vrije dagen hoor.