Liefdesverdriet

• Akkie

Beste allemaal,

Zoals het onderwerp al zegt; ik heb liefdesverdriet. Het is nu zo`n vier maanden uit.

De eerste anderhalve maand ging het goed omdat ik rust ervaarde in mezelf en me dat

goed deed maar op een gegeven moment begon ik verdrietig te worden en dat lijkt niet

over te gaan.

Ik mis hem ontzettend.

• Pluis

Ach meid, wat rot!

ik weet van mijzelf nog, dat het zo enorm pijnlijk is!

sterkte!

• Dikkertje Dap

ach Akkie, wat enorm rot. Liefdesverdriet doet zoooooooo enorm veel zeer. Ik hoop dat je je er een beetje doorheen kunt slaan.

Sterkte,

Liefs DD

• wanna

LDVD is zoo beroerd..en daar is geen oplossing voor, het is een heel proces.

En opeens wil je iemand die net zo gek is op jou als jij op hem en dan denk je,wat idioot dat ik zo kapot van die knul was..hij moest mij niet,dan wil je hem toch niet?! maar als je er middenin zit is dat niet zo simpel,dan ga je kapot als je hem ziet en alles om je heen wat aan hem doet denken..en dat is gewoon alles..sterkte.

• annelies gld

Is ook een soort rouwen

• eleonoor

Op je oude dag zal je je afvragen waarom je je tijd verspilt hebt. Niet onvriendelijk bedoeld hoor. Ik weet ook wat liefdesverdriet is, maar ben tot de conclusie gekomen dat het zonde van je tijd is als de liefde niet beantwoord wordt. Dus kop op en doorgaan met dingen die echt belangrijk zijn voor je toekomst.

• kelly58

ik ben het helemaal eens met eleonoor, je bent echt niet afhankelijk van een man toch?