hoe afhankelijk kun je zijn.....

• Dikkertje Dap

wauw, PC gecrasht, wat is dit nu? En nu ben ik er dus achter hoe afhankelijk je bent van je pc en internet. Je bankieren, de krant lezen, de tv gids raadplegen en na het herstellen van de PC een mailbox vol van mensen die je allerhande berichten sturen ! Vorige week donderdag liet ik (dom, dom, dom), mijn mobiele foon uit mijn hand vallen, hupsakee tussen de railing door (ik woon 2 hoog), in de bossages beneden bij mij. Het was al in de nacht en och jeetje, dat vond ik toch ook niet fijn om zonder foon te zitten want je weet maar nooit !!!!! Ja, inderdaad, afhankelijk van de foon en internet. Ik ben blij dat mijn broer mij telefonisch heeft kunnen helpen en dat ik weer op internet zit.

Wie had dit een aantal jaren geleden gedacht? Aan de ene kant wel eng om te ontdekken hoe alles gewend raakt, maar ik ben blij dat alles het weer doet.

Liefs DD

• ???zoeff ???

tja idd nou valt het voor mij erg mee hoor

maar neem de draadloze telefoons .. zonder stroom doen ze het niet

daarom heb ik ook nog nsst de draadloze en gewoon goedkoop toestel met draadje

dus als er stroom storing is kan ik gewoon bellen

de omgevg weet het en mogen heir dan ook bellen als het nodig is der staat een potje naast

de mobiel gebruik ik niet veel alleen als ik op de camping en en als ik aan het werk ben om bereikbaar te zijn voro mijn baas als idd de computers uitvallen

• Moira

Oef ! Een leven zonder mobiel zou ik nog wel overleven, maar geen internet? Das echt een straf ! Ik doe echt alles ( oke bijna alles dan ) via internet. Ik ben ook beter bereikbaar via mail dan via de telefoon.

Groet, M

• wanna

Ik kan nog steeds n boek pakken en bij calamiteiten naar de buren lopen.

Tuurlijk, internet en mobiel..hartstikke handig, maak er ook erg veel gebruik van maar afhankelijk..hm..

nee zo zou ik t niet noemen,gewoon gemakkelijk.

• ¥ Lotje ­­¥

als de pc ,s het niet doen, lig heel Nederland lam. Ik denk ook wel eens aan vroeger . Toen er geen pc,s waren . En de wereld draaide ook door …..;)