Tea Tree olie

• desiree2

heeft iemand ervaring met Tea Tree olie? bij welke aandoening, en hoe is dat bevallen?

• serine

wij verdunnen het met water en sprayenhet op de hond zijn vacht om teken tegen te gaan…zeer effectief..

de hond mag dan even niet aan zijn vacht likken want het is niet heel erg gezond

• anna.m

Goed middeltje! ,de pedicure gebruikt het om de voeten te ontsmetten alvorens zij aan de gang gaat .

Goed ontsmettings middel .

• Beate

Goed spul! Gebruik het voor puistjes, schrammen, ontsmetten kattenbak, voetverzorging….je kan het zo gek niet bedenken, of je kan er wel Tea Tree Oil voor gebruiken.

Oh ja, heb gemerkt dat de kattenvlooien ervan op de vlucht slaan.

• serine

teken ook..(:P)

• bea

het is giftig voor dieren, ik zou het zeker niet gebruiken

• Beate

bea Schreef:

——————————————————-

> het is giftig voor dieren, ik zou het zeker niet

> gebruiken

Da's afhankelijk van de dosering. Je moet je beessies er natuurlijk niet in badderen.;)

• wanna

top spul! gebruik het voor zóveel dingen! Medisch,huishoudelijk en cosmetisch echt veel dingen.

Standaard in de verdamper bij ziekte, druppels in de stofzuigerzak, in bad een paar druppels bij spierpijn, aantippen bij n koortslip..druppels bij het dweilsopje noem maar op!

Ooit zat er een boekje bij, dan kan je precies opsporen hoe je het moet doseren.

• serine

volgens mij was het 5 druppels op een liter water ofzo…

weet t effe niet meer…

insprayen…en samen even gaan wandelen tot het is opgedroogd…;)

• eleonoor

Ik weet alleen dat sommige mensen het als een soort wondermiddel zien, maar of het helpt weet ik ook niet.