blunder van mijn man

• Pluis

bedoel ik;)

tis maar net wat je gewend bent ook.

Mijn nu ex, belde ik toen ik weeen kreeg. Na 3 uur was ie er nog niet, omdat ie eerst nog wat offertes af wilde maken.

Ik was zow kwaad!

Belde hem weer, waar ie bleef! Zei ie, “op TV duurt het ook 24 uur”

En hij wist dat mijn eerste bevalling een spoedbevalling was, waarbij het bijna fout afliep voor zowel mijn zoontje als voor mij.

Hij heeft nog nooit 1 kledingstuk gekocht voor zn kind!

• desiree2

kijk dat bedoel ik nou, ik zou daar furieus om worden pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat heb je aan zo'n kerel

• Pluis

daarom ben ik ook gescheiden

• desiree2

DAT kan ik me dus heeeeeeeel goed voorstellen, zoveel oninteresse voor je partner of egoisme noem het maar wat, zelfs disrespect, heel jammer voor je dat je destijds de verkeerde keuze hebt gemaakt, maar ja ik heb ook al 2 keer een verkeerde keuze gemaakt, kennelijk zegt het iets over beide mensen die in een relatie zitten, wel goed dat je eindelijk voor je zelfrespect hebt gekozen , petje af hoor(tu) valt zeker niet altijd mee om een knoop door te hakken

• Pluis

Nu heb ik de liefste man van deze aardbol gevonden!

wat een verandering zeg, wat een verbetering!

We vullen elkaar zo goed aan! maken elkaar compleet…

ben helemaal in luf;)

• desiree2

WouWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW wat fantastisch, je bent nu nog helemaal hoteldebotel met vlinders enzo ;-) maar loop svp nog niet TE hard van stapel, ik bedoel geniet van het moment van nu, maar ga svp voorlopig nog niet samenwonen o.i.d. rest mij verder nog te zeggen…….GENIETEN GENIETEN GENIETEN:D(tu)(:P)

• serine

een lerares vertelde mij ooit…

geef je zoon altijd dezelfde kleur handdoek mee…

als je iedere keer een ander mee geeft…weet hij niet welke van hem is…hij had een handoek mee..maar welke kleur? hij ziet een willekeurige handdoek die erop lijkt en denkt dat dat hem is…

(+ een mannen kwaal…

de wagen was het zelfde…het jasje volgens hem ook…dus er gaat geen lichtje branden gewoon…

zij letten niet op roze bloemetjes aan de binnen kant…en die body warmer …ach ja…hmm…t zit wat vreemd..maar goed die kids hebben tegewoordig iedere dag wat anders aan en het hing aan zijn kinder wagen dus dat moest hem toch zijn….:D

ach ja…een echte mannen actie…

nog wat van je verloren jas gehoord?

even naar die winkel gebeld met dit verhaal…?

misschien een stukje in de krant?

• Adnil

Wat zou je dan vinden als ik je vertel dat mijn moeder een verkeerde auto ( exact model en kluer en nee geen frutselstjes in de auto)openmaakte haar boodschappen in deed en weg wilde rijden en toen er pas achterkwam dat heet haar wagen niet was omdat dde auto niet wilde starten. de deuren gingen wel open met dezlefde sleutel alleen starten ging niet. En mijn mam haar auto stond 4 auto's verder.

Wij hbben er de humor van ingezien zo ook de eigenaar van die ene wagen.

• wanna

iedereen is toch wel es afwezig?

en ja, er zijn mannen en mannen, het is ook maar net waar je op valt.

Gelijkwaardigheid vinden sommige dames absoluut niet aantrekkelijk, ik vind het een voorwaarde voor een relatie, zo zie je maar.

• ¥ Lotje ­­¥

hahahha:D nou………..ik kan hier smakelijk om lachen . Zie het zo voor me .

ps: nog wat gehoord er van??? terug gaan naar die zelfde winkel misschien , dat die andere dat ook gedaan heeft.en haar adres daar achter gelaten heeft.