Pfffff moet even wat kwijt.
Ik ga niks vermoedend net als anders even een boodschapje doen bij de buurtsuper. Echter is het anders gelopen. Ik kwam uit de winkel. ( natuurlijk geen mensen in de omgeving) en daar staat een jongen van ongeveer 20 jaar. Deze had 2 enorme grote honden en staat pal voor de ingang van de winkel. Ik niet een held met honden vraag beleefd of ie even aan de kant wilde gaan. En dat had ik beter niet kunnen doen. Ik moest mijn grote….. houden anders zou hij me wel een kopje kleiner rammen en ik moest maken dat ik weg kwam want hij zou me helemaal doodslaan. Ik liep door en op de hoek draaide ik me nog even om en toen kreeg ik weer een bedreiging naar mijn hoofd.
Aan de ene kant wil ik graag de politie bellen maar aan andere kant ben ik doodsbang. Ik woon alleen en ben erg bang dat hij me weet te vinden als hij er achter komt dat ik de politie heb gebeld. Eigenlijk heel triest dat het zo gaat. Je wordt gewoon zo geintimideerd dat je niet eens meer voor jezelf op durft te komen.
Ik zit hier nu in huis en heb even helemaal niet de behoefte om nu naar buiten te gaan ( lees: ik durf even niet)
Het was wel een persoon waarvan ik het idee heb dat hij zeker de daad bij het woord zou voegen…
Iemand tips voor mij?
Dank jullie wel alvast.