Vrouwendag

• maia

Blijkbaar ben ik een van de weinge die door mij genoemde zaken tegen kom.

Het lijkt me stug.

Blijkbaar niet de moeite voor vrouwen om door te strijden voor acceptatie.

Wonende in een stad viel het me niet op ,echter nu ,wonende in een dorp,werkende met mensen merk ik dat vele zaken omtrent , werk ,liefde ,geloof en vrouwen niet of weinig bespreekbaar zijn bij leefdtijds genoten en ouderen.

en vooral gelijkheid tussen man en vrouw is nog steeds niet voor iedereen weggelegd.

Zo als ik al zei zal 8 mrt daar weinig aan veranderen ,maar ik zal het wel weer bespreekbaar maken.en als het nodig is elke dag van de week

• desiree2

nee daar zal 8 maart geen verandering in brengen, ik wist niet dat het nog zo erg was buiten de stad, bizar eigenlijk, ik dat de vrouwenemancipatie al heel erg was ingeburgerd bij de plattelandsvrouwen, zo niet dan mag daar wel eens heel snel wat aan gaan gebeuren 8-):S

• paul

tja, je hebt overal dagen voor : maandag, dinsdag, dierendag, vrouwendag enz enz…

• serine

nou ik woon op het platte land..t valt mij hier echt niet op hoor..wij zijn gewoon goed geemancipeerd…

en als ik naar een van mijn buufs kijk…die kan dus niet eens koken dat doet hij…:D

• serine

ga je je ook houden aan complimentjes dag?..dat is 1 maart ;)

• desiree2

owwwwwwwwwwww dus ik hoef me toch niet echt zorgen te maken?????????????????:?

• serine

mijn schoonzus…die zelf ook in een dorp woont…werkt in de stad voor een buurthuis…die moet werken want het is vrouwendag…

zij organiseerd dan van alles…wat weet ik niet…want zondags ben ik aan het trainen met mijn honden op het veld..manlief houd zich bezig met de kinderen en daarna gaan wij naar een benefiet consert…(van god weet wie????) maar goed wij sponseren daar de mensen mee die gaan fietsen voor “opgeven is geen optie” daarmee word veel geld opgehaald voor kanker patienten.

en dat terwijl ze zelf wel mee fietst..samen met manlief..

maar morgen is het complimenten dag…hoe vaak delen wij nog complimenten uit?of krijg je een compliment?…ik denk dat dat net zo belangrijk is als een goede rolverdeling waar je je prettig bij voelt..

naast het gevoel om gelijk waardig te zijn hoort ook het gevoel van gewaardeerd te worden..

• desiree2

en zo is dat, mooi gezegd Serine(tu)

• anna.m

Mijn favo blijft toch wel de VRIJ DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groet anna.m

• paul

Wat ben je mooi, wat ben je lief

Zo interessant en exclusief

Ik vind je geweldig

In 1 woord geweldig

En iedere keer dat ik weer naar je kijk

Dan voel ik mij de koning te rijk

Want jij bent in mijn ogen

Haast alles tegelijk

Zo beeldschoon om te zien

En altijd vrolijk bovendien