ook ik overstag

• Dikkertje Dap

naar het dieet “gezond slank met dr. frank” :D

Nou ben ik niet heel veel te zwaar, maar het sprak me wel aan. Ik kan niet anders zeggen dat het heerlijk eten is. Nog meer vrouwen op dit bord die hiermee bezig zijn???

Ben me weer in ieder geval bewust van mijn voeding en mijn voedingkeuze en dat voelt wel goed…….

DD

• serine

nee ik heb er nog nooit van gehoord

• desiree2

dat is ook toevallig, 4 weken geleden ben ik ook weer begonnen met een poging om een aantal broodnodige kilo's af te gaan vallen, ik doe het op de Montignac wijze maar laat ook wel de menu's van dr.Frank naar mijn mailadres sturen ik heb nog geen gebruik gemaakt van deze dagmenu's maar heb ze wel opgeslagen, inmiddels ben ik al wel 5 kilo in 4 weken agfevallen dus dat geeft mij ook de moed om door te gaan, morgen mag ik weer op de weegschaal en hoop dan dat er weer 1 kilo af is gegaan

• annelies gld

Mij ook bekend

• Gabi

Ik ben sinds eind november met Dr. Frank bezig en intussen bijna 14 kilo afgevallen, ik zit dus op de helft. Inderdaad, heerlijk eten en geen honger.

Groetjes Gabi

• Dikkertje Dap

toevallig :D wat fijn dat je al zoveel bent afgevallen!!!!! Ik doe het rustig aan, ontvang ook de recepten, heb ook het boek. Ik kies mijn dingen eruit, volg niet dag voor dag… Ik ben / was een koolhydraateter, daar ben ik resoluut mee gestopt.

Vind/vond alle pastas heerlijk , dat doe ik niet meer. Aardapellen at ik al niet, geen gewoon brood meer, geen rijst, enz…. Wens je succes? Is de kilo eraf vandaag?

• Dikkertje Dap

(tu) goed bezig !!!!!!!!

• serine

wat is het bijzondere aan dit dieet?

wat maakt het tot een succes?

• Adnil

Ik doe sinds 2 weken het 40 punten dieet via de gelijknamige website. ben nu 2 kg afgevallen.

• Beate

Hier Weight Watchers: 2 weken, 4,5 kilo minder, en ontzettend lekker en veel eten!