gezichtsbruiner

• karoline

ik zit in de winter regelmatig een aantal minuten voor de gezichtsbruiner, ik stoorde me elke keer weer aan het brilletje wat ik op had die je ogen tegen het felle licht moet beschermen dat ik de afgelopen 3 keer het gewoon zonder brilletje geprobeert heb. het bevalt prima! helemaal geen last van me ogen gekregen, ik ga het brilletje nooit meer dragen!

wat ik wilde vragen aan de dames met een gezichtsbruiner is of jullie het brilletje ook niet dragen?

• Adnil

oke nou heb ik een eigen bruin kleurtje maar na de winter is het niet om aan te zien. dus gebruik ik van bv loreal de nutrisummer waar je in een paar dagen een mooi kleurtje krijg. handig als je bandjes wilt wegwerken ivm een toples jurkje. Mijn schoonzusje gebruikt het ook smeert haar hele lichaam in met de bodylotion en houd een mooie tintje aan over.

advies is dat je moet blijven smeren en het houd je houd nog soepel ook. een gezichtsbruiner of zonnebank ben ik geen voorstander van en vaak ziet de persoon er niet bruin maar meer oranjeachtig uit

• Pluis

ik weet niet of het verstandig is!

Je huid heeft denk de “rust”van de winter nodig!

de vrouwen die ik ken, die vroeger altijd onder de bruiner lagen, zien er nu verrimpeld en oud uit!

• serine

en spreek niet over de eventuele huid kanker die je op latere leeftijd op loopt..

je mag niet meer dan tien uur per jaar onder een zonnenbank..houd je tijd in de gaten.