Haiti, hoe bizar kan het zijn

• desiree2

nu is er heel wat voedselhulp naar toe gebracht en ook het volksvoedsel RIJST, alles uiteraard geschonken en wat denk je……………………. ja juist nu mag de bevolking de rijst gaan betalen in plaats van dat het aan het volk wordt uitgedeeld en waar gaat het geld dan naar toe???? ja juist naar de verkeerde broekzakken, g v d ze leren het ook nooit

• serine

nee en dan weet je het weer even…

ik geef nooit meer wat..:P

• janny1

dit was te voorzien toch,maar vraag me af waar de controle is wat ze beloofd hadden aan ons land?

• Nel

De rekenkamer was met vakantie ;)

• desiree2

hahaha ik gaf al niks meer en dit bevestigt me alleen maar om niet te geven. Ik had ergens eerlijk gezegd wel een knagend gevoel hoor dat ik niks had gegeven want mijn stelling is dat we op de wereld zijn om elkaar te helpen.

• Dikkertje Dap

Sluit me bij je aan Dees, ik had ook een knagend gevoel dat ik niets gaf …. zeker toen ik die enthousiaste tv campagne zag. Het is werkelijk TE schandalig voor woorden, vieze witte boorden criminaliteit. BAH BAH BAH…….

DD

• serine

opgeven is geen optie

dit is een anti strijkstok doel..:D

een goed doel waar vrienden van mijn voor mee fietsen en mijn zwager heeft aan gegeven ook mee te willen fietsen..

gezien ik er te lui voor ben geef ik wel..:D