Haiti

• desiree2

Jammer genoeg nee eigenlijk heel erg jammer, zal ik geen donatie doen voor het vreselijke wat daar is gebeurd, dit omdat er TE VEEL geld aan de strijkstok blijft hangen plus het feit dat bijvoorbeeld de Nederlandse baas van het Rode Kruis meer dan 300.000 euro per jaar verdient, en natuurlijk mag hij een goed salaris verdienen maar niet van mijn donatie, zo zijn er diverse gelijksoortige hulp stichtingen waarvan de bazen naar mijn smaak echt veel te veel verdienen, ook het feit dat er nog ergens 700.000 euro voor de Tsunamie slachtoffers lag te liggen en niet bij de hulp behoevenden is terecht gekomen vind ik een uiterst slechte zaak, nu zeggen ze dat ze het maar aan Haiti zullen geven, neeeeeeeeeeeeeeeee er is echt, financieel, veel te veel mis in die tak van hulpverlening

• ???zoeff ???

idd ik geef ook niet

• Nel

Vindt vreselijk maar geef niks ,aan geen een goed doel;)

• jetta

Ja,helemaal mee eens,toevallig zag ik een programma van secret millionair,wanneer deze is opgenomen is mij niet bekend,maar ze kwamen in een dorp ook getroffen door de tsunamie,en hadden nog niks kunnen opbouwen door geldtekort.Het waren nog echt krotten.

• Patricia

Dat is iets wat ook ik zo moeilijk vind, maar vandaag hoorde ik via een kennis die daar heen gaat, die geef ik spullen mee en wat geld, weet ik dat het goed terecht komt.

• Dikkertje Dap

Helemaal mee eens Dees, ook ik doneer niet. Niet omdat ik niet wil of er geen gevoel bij heb, maar omdat er inderdaad veels te veel aan de strijkstok blijft hangen. Ik hoop dat de mensen die naar haiti worden gezonden er goed werk kunnen doen voor de bevolking, want dat verdienen ze. En allejezus wat is er toch veel mis in dit land. lees; het topic dat je had geopend over “taxi” . Wat dacht je van die agent die voor zijn leven lang verlamd is en de belastingdienst nu de helft van zijn geld wil opeisen. Wat is dit voor een land????

Ik geef alleen aan de dierenbescherming, en ik doneer iets als men aan de deur komt, maar helaas maakt de samenleving dat we denken zoals we nu denken. En als ik daar over nadenk vindt ik dat heel erg triest. Nee, dit kan in mijn ogen niet zo doorgaan, maar waar is het einde? ik weet het in ieder geval niet.

DD

• bea

ik denk er net zo over, geef alleen aan de deur, ik begrijp ook niet dat de directie zoveel moet verdienen aan een goed doel.

Wel heel erg triest eigenlijk

• martine

Dat je denkt zoals je denkt veroorzaakt de samenleving niet, maar doe je zelf,jij bepaalt hoe je dingen interpreteert……

• Dikkertje Dap

Mooie psychologische gedachte, kan ik niet ontkennen, maar als je zo denkt sluit je je ogen voor de wereld en dat wil ik niet.

• Bern@dette

Tja ,

Wrs ben ik een van die naïevelingen dus die wel een donatie heeft gedaan . Dom natuurlijk want ik weet niet wat er exact met dat geld gedaan wordt .

Maarre helemaal niks doen , nee kan ik niet . Ik heb het via een omgang via Amerika gedaan , al geeft dat natuurlijk geen garantie .

Overigens die tv show en zo hoeft voor mij niet , groetjes Bernadette