kijk en luisterbijdrage TV en Radio

• jetta

Tja, even kijken in de gids wat er op tv komt.Alweeeer die film of programma,altijd herhalingen en heel veel reclame,zelfs in een week,datzelfde programma op twee verschillende zenders,en daar betalen wij voor! Mijn idee, afschaffen de verplichte bijdrage! Of zenders verminderen.

• .

Kijk en luister geldbetaal je sinds 1 januari 2000 niet meer.

• ???zoeff ???

Dani Schreef:

——————————————————-

> Kijk en luister geldbetaal je sinds 1 januari 2000

> niet meer.

idd die loopt een heeeeeeeeeeeeeeeel kleeeein beetje boel achter jaartje of 10 maar hoor

• Nel

Zit nou in de belasting verweven ,dus betaal iedereen er aan ;)

• annelies gld

Precies nel via de belasting !

• jetta

Tjeee,loop ik achter?Toch betaal ik,apart voor radio en tv, via mijn provider,gekoppeld aan mijn gemeente,en nog wel 16,80 per maand.Maar nog, er zijn altijd op standaard programma,s veel herhalingen van films,daarover zijn we het toch wel eens.

• Dikkertje Dap

Geen idee Jetta, ik kijk nooit films op TV. Sterker nog, ik kan makkelijk zonder al die commerciele zenders, want het staat hier nooit aan!!! Met nederland 1, 2 en 3 ben ik tevreden. Maar goed, betalen moeten we toch…… in dit land is niks voor niets.

DD

• annelies gld

Ik ben bovendien lid van een omroep al 39 jaar

Ik heb er geen moeite mee

• ???zoeff ???

jetta Schreef:

——————————————————-

> Tjeee,loop ik achter?Toch betaal ik,apart voor

> radio en tv, via mijn provider,gekoppeld aan mijn

> gemeente,en nog wel 16,80 per maand.Maar nog, er

> zijn altijd op standaard programma,s veel

> herhalingen van films,daarover zijn we het toch

> wel eens.

dat is gewoon je tv abonoment als je kiest voor digitaal dan betaal je het niet aan je gemeente maar aan de geen waarvan je digitaal zou hebben

kijk en luister geld betaalde je daar vroeger nog eens overheen

• .

Dan zeg je je TV/radio abonnement gewoon op.