hellup... iemand tips

• desiree2

jaaa een kneuzing kan gemeen pijn doen dat weet ik pffffff heb eens mijn ribben gekneusd nou dat wil ik dus niemand wensen

• wana

Zou het in masseren van een crème de bloedsomloop niet stimuleren om ‘de blauwe plek’ af te voeren?!

• Beate

Gossie, wat erg, DD. Zitten alle tandjes er nog in?

Beterschap

• Dikkertje Dap

Nou, er is een klein stukje van mijn voortand afgebroken, nauwelijks te zien, maar wel voelbaar.

Ik heb mijn eigen huisapotheek is even op zijn kop gezet en vond nog een tube arniflor gelei speciaal voor kneuzingen, dus het kinnebakkie wordt nu met alle liefde gemasseerd.

De fiets staat voorlopig even op stalling met dit weer grrrrrrrrr……….

DD

• jetta

Wil je het camoufleren,dan een lekkere das om het is toch koud,en voor de pijn een paracetamolletje.Verder heeft het tijd nodig om te genezen.Veel beterschap.

• serine

ik heb altijd het idee dat smeren niet zoveel helpt,…volgens mij moet je met zon plek gewoon je tijdje uit zitten ofzo…

mooi balen is het wel

• serine

oei je tand is erg :(

laat je even weten of het smeren helpt?

• Dikkertje Dap

Hoi serine,

Of het nou het smeren is of tijd, ik weet het niet, het kinnebakkie is nog lichtelijk blauw (niet geel gekleurd), de tand door mijn lip is er nog steeds en dat doet nu nog steeds het meste zeer.

En ach, ik had die smeerseltjes toch in huis , dus vooruit maar. Ik was vanavond op een verjaardag en niemand heeft er wat over gevraagd of gezegd, dus het zal momenteel in mijn ogen erger nog lijken dan is het is.

Liefs DD

• serine

als niemand wat zegt…zal t misschien inderdaad wel mee vallen…

de juf van mijn dochter had gelijk met jou een val partij…bij haar oog en het is pimpelpaars blauw…ik schrok er erg van gisteren