Haihai

• Pluis

Hallo allen,

Hier weer eens een berichtje van mij!

Hoe is het hier?

Ben heel lang niet actief geweest op dit prikbord!

en ik weet dat het te laat is, maar allen nog een goed 2010 toegewenst!

groet, Purk

• greet

welkom en ook van mij de beste wensen.

maar ik ben zelf ook al een tijdje niet geweest lees wel maar heb niet gereageerd.

groetjes greet

• maia

Blij wat van je te horen.

Je hebt inmiddels een eigen wooning;)

Velen vonden je laatste gedicht heel goed en herkenbaar

Niemand heeft blijkbaar door gehad wat er afspeelde.

Ben je gelukkig nu je je dijkhuus verruild hebt.

• Pluis

Hai,

Ik heb het heerlijk in mn nieuwe huis!

Ik heb het echt getroffen, ruim huis, in een superklein dorpje. Mijn achtertuin zit bijna aan een natuurgebied!

De kinderen vinden het ook heerlijk, hebben veel vriendjes op het dorp.

De pech is wel dat we er in augustus weer uit moeten!

De huiseigenaar is een onmogelijke man! Heel verhaal, maar hij wil dat ik weer vertrek.

Er heeft nl een man hier geslapen, en dat gaat er niet in bij hem.

Dus maar weer op zoek naar wat anders! maar dit jaar neemt niemand ons meer af;)

idd, dat gedicht!

leuk dat je dat nog weet;)

Hij is flink bezig nog, met alcohol, en agressie. Is een heel hoop gebeurd allemaal.

Maar we houden ons hoofd omhoog!

groet, Heidi

• serine

wat?

sorry hoor purk….maar wat is dat voor huiseigenaar?….

wat heeft hij met jou sex leven te maken….als je al wat hebt gehad met die man…:D

huh…dat lange verhaal willen we natuurlijk weten….wat heeft die eigenaar daar nou mee te maken?

• Pluis

luister en huiver………………………

die man is christelijk.

Er zaten nogal wat voorwaardes ivm huur. Zo mochten mijn honden niet mee, en mag ik op zondag niet klussen.

Met klussen bedoel ik dan klussen aan het huis;)

Ik ben 4x aan een kruisverhoor onderworpen door deze man. De eerdere 749 gegadigde kwamen niet door zijn strenge selectie. Ik zowaar wel! In eerste instantie een jaarcontract, omdat ik niet wist of ik het kon blijven betalen, zou verlengd worden.

Ik heb mijn honden bij vrienden gestalt, wat ik heel erg vond! Maar gezien ik uit huis ben gezet, en heel snel een woonruimte moest hebben, kon ik niet anders.

En op zondag raak ik geen kwast aan, uit respect voor deze man.

Het huis waar ik in woon is van zijn vader geweest. Die man is hier 102 geworden. Hij heeft er een jaar over gedaan eer hij het huis wilde verhuren. Overal zijn hoekjes en plekjes die hem aan zn vader herinneren.

Ik heb het huis helemaal opgepimpt, laminaat, glasvezelbehang, echt een keurig huis!

Bij de eerste visite kreeg hij al bijna een rolberoerte! Het kale huis met afbladerrend bloemetjesbehang en vloerbedekking van 55 jaar oud, was weg. Hij was zichtbaar ontdaan, terwijl zijn vrouw helemaal enthoustast was!

Echter, Ik kreeg een vriend! En die bleef slapen! zo nu en dan!

Dat viel hem helemaal verkeerd! Wat helemaal het toppunt was, was dat ik de oude groene luxaflex die er hingen, keurig bij hem in de schuur had gelegd, maar de klemmetjes er niet in een zakje met een tapje bij had gedaan. Die was ik nl op dat moment kwijt (al weer gevonden)

Hij heeft me vreselijk staan uitkafferen! Wilde dat ik er nog liever gister uit ging als vandaag! Ik ben respectloos naar zn overleden vader!

Verder heeft hij toegegeven dat hij totaal geen last heeft van mij en mn kinderen, dat hij me nooit heeft kunnen betrappen op het verstoren van de zondagsrust,….

mar die klemmetjes…

• Moira

Leuk plekje om te zitten dus ;)

Je mag wel internetten en tv kijken?

Hoop dat je snel een stekkie vind waar je je honden weer bij je mag hebben.

Groet, M

• desiree2

vreemde huisbaas heb jij zeg, heb je op papier een officiele huurovereenkomst?

• maia

Tuurlijk weet ik dat nog.

Jammer dat je je huisje uit moet.

Waar jij tegen aanloopt dat is wel iets van je omgeving.

Erg vrooms,christelijk en zwarte kous gebeuren.

Van uit zijn geloof en respect richting vader is dat te begrijpen.

Ik als niet gelovige sta met een mond vol tanden.

Jammer dat je huwlijk niet liep zo als jullie wilden.

Hopenlijk gaat het apart of met een ander beter.

ik wens je een beter 2010 met je zoon en dochter.

mvg maia

• annelies gld

ik hoop op een beter 2010 voor jou en fam