Nu de sneeuw en gladheid aanhoud is toch een ieder verplicht om hun stoep sneeuwvrij te maken,ook al is het voor de oudere mensen,want een valpartij is zo gebeurd,bij mij in de straat een enkele die dit doen.Kom op mensen pak de sneeuwschuiver!
helemaal goed gezegd, ik woon in een klein straatje van 8 huisjes moet je niet denken dat er ook maar iemand is die er aan denkt om de stoep te vegen, alleen hun eigen voorplaatsje
en het trottoir kan de pest krijgen, en aangezien ik dus aan het eind van het straatje woon…………. snappie het wordt steeds asocialer
dat is ook niet meer verplicht….vroeger wel maar dat is uit de regelementen gehaald omdat het gezien werd als gedwongen arbeid..
daarnaast nemen de meeste gemeentes niet de moeite op de buurtjes schoon te maken..alleen de hoofdwegen.
de gemeentes willen het zelfs niet doen in de straatjes waar rolstoel gebonden mensen wonen die nu de deur niet eens meer uit kunnen…dus vandaar dat iedereen denkt dikke vinger..waarom zouden wij het wel doen..
Jarenlang heb ik in een flat gewoond. Sneeuwruimen (als die er al was) was dus nooit nodig. Nu ik in een benedenhuisje vertoef en er eindelijk eens een keer een echte winter is, moet ik er ook aan geloven. Het zal je toch niet gebeuren dat iemand juist op jouw stoepje uitglijdt, met alle gevolgen vandien, omdat je te lui bent om de boel schoon te houden.
Heb in dat verband wel een vraag aan de meer doorgewinterde sneeuwruimers: er is hier geen strooizout meer te krijgen, kan ik in plaats daarvan ook zand gebruiken?
Groetje van
Beate
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?