Kat dood door rotje in achterwerk

• Doortje Briedé

Van dit bericht Kat dood door rotje in achterwerk ben ik helemaal sprakeloos. Hoe schofterig moet je zijn om zoiets te bedenken, laat staan te doen. Ik heb er echt geen woorden voor.

• Dikkertje Dap

Hoi Doortje,

Ik heb dit bericht ook gelezen en tsja, ik moest er een traan om wegpinken. Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk en wat een leed voor dat beessie.

Ik ben heel erg blij met die persoon uit Arnhem die 5.000 euro heeft uitgeloofd om de dader(s) te vinden. Het einde lijkt wel zoek op deze aardbol……..

Het is verschrikkelijk en woorden schieten gewoon tekort.

DD

• Patricia

waar gaat het heen?

Heb het bericht niet eens totaal gelezen, niet omdat ik me ogen er voor sluit.

heb hier een jonge pup en word gewoon misselijk……………..

• jetta

Wat misselijk dat mensen zoiets doen mijn mening,dierenmishandeling moet zwaarder gestraft worden,pas weer een bericht gelezen dat er koeien dood lagen en ondervoed bij een boer,hij is beboet en mag zijn koeien behouden,wel onder toezicht,maar ja,voor hoelang?

• desiree2

van dergelijke berichten wordt ik lichamelijk misselijk, maar het zijn zieke geesten die dergelijke dingen uithalen, ik mag hopen dat de dader gepakt wordt en verplicht behandeld moet gaan worden

• Dikkertje Dap

Godzijdank, het tipgeld bedraagt inmiddels 10.000 euro!!! Helaas heb ik het geld niet, maar als ik het wel had, had ik zeker mijn steentje bijgedragen.

Wat zou ik graag een rotje in de …. van de dader steken, maar laat ik me maar niet verlagen tot dat soort dingen, maar dit soort berichten haalt het slechtste in mij naar boven.

DD