Kerstkaartjes

• desiree2

Hebben jullie allemaal Kerstkaartjes gestuurd? Ik niet, ik heb het virtueel gedaan

• mcmama

Ja hoor Desiree2, ik ben weer net zoals elk jaar in de pen geklommen. Ik vind het leuk om al mijn lieve vriendinnen en andere geliefden een mooi kaartje te sturen. Elk jaar ga ik op zoek naar mooie kaartjes, niet van het type 40 voor een euro van het Kruidvat (al is daar natuurlijk niks mis mee). Er is zoveel keus in kaarten en ik betrap mezelf erop dat ik ‘gevangen’ moet worden door een kaart…..

Aan mijn consuminder vriendinnen wil ik voor de grap nog wel eens een heel goedkope sturen ….. of een ieniemienie gevalletje. Ook met mij worden geintjes uitgehaald door die vriendinnen. Zo ontving ik van een van hen een kaart die zijzelf gekregen had van de plaatselijke shoarmatent en waarvan een stempel in stond. Zij had deze doorgekruist en als opmerking erbij gezet: ook bij mij slaat de kredietcrisis keihard toe. Heerlijk vind ik die humor. Er hangen al behoorlijk wat kaarten in mijn huiskamer. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komen….. >:D<

• Dikkertje Dap

Zonde van mijn geld, de mensen die ik de allerbeste wensen toe wens, spreek ik dagelijks, mocht ik onverhoopt iemand vergeten, dan is virtueel de oplossing.

DD (sterker nog, ik heb geen kerstkaart nodig om iemand het beste te wensen, dat doe ik toch wel als het zich aandient)

• ¥ Lotje ­­¥

ja heb ze weer verstuurd een tig stuks in 2 dagen geschreven . pff. Kreeg een kaartje terug van een persoon en daar stond op . Volgend jaar sturen wij geen Kerstkaarten meer . Dat schaffen we af. hahaha…..:D Die was het volgens mij ook stik zat met het versturen van al de kaarten hahhaah…..