Vrijgezellenfeest organiseren!!

• Renaatje

Lieve Dames!!

Laat ik me eigen eerst even voorstellen:

Mijn naam is renate ik ben 22jaar en woont in Dordrecht.

En ik zit met een probleem…

Zo als jullie zien gaat het over een vrijgezellenfeest en ja ik mag er eentje organiseren voor me zus.

Alleen is het voor haar heel erg moeilijk om wat leuks te kunnen vinden.

Ik zelf ben los geslagen en houd wel van een biertje, maar me zus is presies tegen overgestelden als mijn.

Ze houd wel van een creme hier en daar, en daar ben ik dus ook een beetje voor gaan zoeken.

Alleen zijn de prijzen daar van niet zo heel leuk.. En echt verdere leuke/orgineele ideeen heb ik niet…

Dus mijn vraag aan jullie is!

Wat zouden jullie erg leuk vinden voor een vrijgezellen feest??

En nee dames. Helaas ook geen leukeblote mannen….

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Renate

• moucheke

Hoi

Vrijgezellen feestjes zijn precies meer in trek dan in België.Onlangs waren er paar meiden uit Nederland en de aanstaande bruid had als opdracht zoveel mogelijk tips vragen voor een goed huwelijk.Ze moesten wel een beetje zoeken naar mensen die toch meer dan 15 jaar getrouwd waren.Ik zou wat leuke opdrachtjes verzinnen en het sober houden als het geen spring in 't veld is.Het zo toch een leuke avond voor haar moeten zijn.

Succes

Moucheke

• serine

ga je met zn allen naar een dierentuin ofzo? lekker uitwaaien op de pier na haar over madurodam te hebben laten lopen?

zoiets?

• Renaatje

Ik wil het dus inderdaad niet al te gek doen, en daarom is het ook erg moeilijk om een geheledag in te plannen met verschillende dingetjes..

Maar ik doe inderdaad wel me best voor der! ;)

• wana

Thuis.stook het lekker warm haal allerlei soorten lekkere dingen, pyjama's aan, maskertjes uitproberen, haar lievelingsfilm(s) op en een leuk spel waarmee je meer van elkaar te weten komt, uitwisselen van kadootjes of dat iedereen een stukje over je zus schrijft, over wat ze voor diegene betekend,hoelang en waarvan ze elkaar kennen en wat je als advies wil meegeven ofzo.

Oude foto's en filmpjes van vroeger erbij halen of vraag iedereen foto's van haar, genoeg om lekker over te kletsen.

Niet iedereen hoeft in een pakkie gehesen te worden en door de stad gesleept of een stripper,zo kan het ook.

Wij hadden allemaal helium ballonnen opgeblazen en het gegiebel met hoge stemmetjes was erg leuk,een vriend maakte foto's van dat moment en ging daarna weer weg.

Alle ballonnen gingen tegen de schemering met een persoonlijke wens de lucht in. Samen eten en kletsen maakte het een heerlijke dag.

• Adnil

Je kan een beauty dag /avond houden. Je laat en vigagiste langskomen die een beautyavond organiseerd. Woon je in het zuiden van het land dan kan ik je wel een aanbevelen. en eventueel nog een sieraden maakster die met jullie iets leuks in elkaar zetten.

• wana

en? wat is het geworden/gaat het worden??

• esposaaa

hi renate.

Is het vrijgezellenfeest al geweest?

misschien nog een paar tips mocht het nog niet zijn geweest:

Ga een workshop volgen met de meiden bv -salsadansen

-sieraden maken

-bonbons maken (lekker veel chocolade eten!;-) )

Of ga naar een leuke show van een stand-op comedian die en passant ook nog een showtje kan inlassen met grapjes voor de aanstaande bruid

(moet je wel in kunnen schatten of ze zoiets wel kan waarderen en of de stand-up comedian wel leuke grapjes heeft,niet kwetsend ofzo..)

groetjes Esposaaa

• esposaaa

stand up comedian dus he,geen stand op,duh

• bluelilly

ga eens kijken op kadopagina.nl leuke kado's in de vorm van doe dingen…in alle prijs klasses…dus er is zeker wat voor je zus bij…zo kun je heerlijk loungen met high tea op een boot door haarlem heen…of een stadswandeling door leiden maken met een gids en dan lunchen///….. een leuke fietstocht met tandems is ook leuk… dat kreeg ik voor mn vrijgezellen feest…en overal waar we stopte kreeg ik een opdracht…aan het einde van de rit was er een heerlijke picknick…..ik heb genoeg ideeen voor je als je nog vragen hebt…heb inmiddels 4 feesten georganiseerd…;succes

groetjes