griep!!!!

• ¥ Lotje ­­¥

Precies . Geen polonaise aan mun lijf . door al die inentingen kan je straks nergens meer tegen……..

De vaccins tegen de Mexicaanse griep bevatten kwik en aluminiumverbindingen.“ Dat beweert de Stichting StralingsArm Nederland, die er tegelijkertijd voor waarschuwt dat de Wereldgezondheidsorganisatie ”van plan is om de hele wereldbevolking te chippen".

“De Nederlandse overheid weigert categorisch om documenten vrij te geven, die wij op 23 juli via de Wet Openbaarheid Bestuur opgevraagd hebben en die onontbeerlijk zijn om het vaccinatiebeleid te kunnen toetsen”, zegt arts Jannes Koetsier. De stichting is naar de rechter gestapt om die informatie te bekomen.

Ingrediënten

“Wij willen kunnen beschikken over alle documenten die helderheid kunnen verschaffen over de ingrediënten van griepvaccins en over de producenten. Ook moet er duidelijkheid komen over de afspraken omtrent de juridische aansprakelijkheid, wanneer burgers gezondheidsschade oplopen door vrijwillige, verplichte of gedwongen vaccinatie.”

“Deze informatie wordt als cruciaal gezien voor iedere burger om het beleid van de overheid te kunnen toetsen en zich een oordeel te vormen over het al dan niet toestemmen in de vaccinatie. Voor ons is deze informatie van groot belang.”

Onvoorspelbaar onheil

“Bepaalde ingrediënten in de vaccins, zoals kwik en aluminiumverbindingen, worden immers onder invloed van elektromagnetische straling ‘elektro-aktief’ en zouden daardoor, vooral in zenuwweefsel, onvoorspelbaar onheil kunnen aanrichten.” Daarnaast wil de stichting uitsluiten dat tegelijk met de vaccinatie een nano RFID-chip ingebracht zal worden."

Het Kort Geding, dat de stichting heeft aangespannen tegen de Nederlandse minister Ab Klink en het College ter Beoordeling van geneesmiddelen (CBG) wordt op 22 oktober behandeld door de rechtbank in Zwolle.

• iso

Als je op die manier gaat denken dan kun je helemaal geen medicatie meer gaan gebruiken.

Bij medicatie of vaccinatie bestaat altijd de kans dat er iemand is die er verkeerd op reageert.

Ga alleen maar een kijken hoeveel vulmiddelen er voor een tablet nodig zijn.

De hoeveelheid kwik en aluminium is dusdanig klein dat je er een hele ris op rij moet krijgen voordat het kwaad kan.

En die nano chip…., een geintje toch ?

Als ze dat willen dan kan het met iedere willekeurige spuit, te beginnen met de entingen die kinderen al verplicht krijgen.

Nergens meer tegen kunnen ?

Je wordt juist besmet met het dode virus zodat het lichaam alvast afweer op gaat bouwen voor als een daadwerkelijke besmetting plaats vindt.

Dat soort berichten zijn nog gevaarlijker dan de griep zelf.

Iso

• iso

Mijn man moet het ook zelf betalen.

€ 23,00 bij de apotheek voor de ampul en naald en € 25,00 bij de huisarts om hem te zetten.

Maar is het wel waard als je daarvoor de griep niet meer krijgt.

Iso

• iso

Dat zou eigenlijk een reden moeten zijn om hem juist wel te halen……

Je zou dus ook kunnen stellen dat mensen die er wel ziek van worden een verzwakte afweer hebben of al ziek waren op het moment van spuiten.

Met een normale afweer en op het goede moment gehaald, dus als je al niet de griep onder de leden hebt, dan heb je van de injectie geen last.

Iso

• ¥ Lotje ­­¥

Ten eerste ik slik bijna niks als het moet dan nog wel . Maar liever niet . En mijn huisarts weet dat al . . Dan de gewone griepspuit . Ons ouders hadden nooit de griep maar op een moment haalde ze toch ook eens de griepspuit . . En ja hoor ze kregen de griep . Staat in deze topic ook al dacht ik .

En geloof me maar hoe meer je slikt of wat dan ook , injecties en dergelijke . je kan op het laatst nergens meer tegen . Een windje en je heb de griep al . Puur natuur en leef volgens de natuur . . Ik hoef in iedergeval die injectie niet wat een ander doet moeten ze zelf weten . ik zie wel als het zover is als je hem krijgt . Wordt mij te veel opgeblazen met die griep……

• ¥ Lotje ­­¥

Van die griep wordt je schijtziek van . Hier in het zuiden heb je ook de Q-koorts-griep . Dan de Mexicaanse griep . Dan moet je weer uit gaan zoeken welke dat je heb . Straks vormen ze die twee griepen weer bij elkaar , krijg je weer wat anders van . … Ik hoorde gisteren dat ze in België een injectie geven voor de mexicaanse, en in Nederland 2 injecties . . Waarom??????? Vraag me dat toch wel af.

De acht ziektes die mogelijk op grote rampen kunnen uitdraaien, zijn volgens Kantrowitz:

1. Vogelpest (H5N1)

2. Chikungunya

3. Knokkelkoorts

4. Marburgvirus/Ebola

5. Resistente Tuberculose

6. Parasitaire wormen

7. Hendra virus/Nipah virus

8. Japanse encefalitis

Bron AD.nl(oud bericht)

• iso

Neemt niet weg dat de griep toch nog steeds meer slachtoffers maakt dan de meeste uit dat rijtje.(wat trouwens ook niet uit allemaal virussen zijn)

Ik denk, weet haast wel zeker, ook lang alles niet openbaar wordt gemaakt inzake de M. griep om paniek te voorkomen.

Verdiep je er maar eens in hoe nonchalant er in 1918 met de Spaans griep werd omgegaan en het zodoende een wereldwijde ramp kon worden.

Tussen de 40.000.000 en 44.000.000 doden volgens voorzichtige schattingen !!!

Ook hier betrof het in eerste instantie een ongevaarlijk griepje, echter niet voor lang.

Iso

• serine

dat is in belgie zeker

• serine

knokkelkoorts kom je hier niet zo gauw tegen hoor …daar heb je een denque mug voor nodig ..:D

• serine

ff tussen ons..ik denk dat ik hem al te pakken heb…(ik ga het morgen zien.