Huwelijksaanzoek, help me!

• Wytze van Druten

Beste dames!

Ik heb nu een aantal jaar een relatie en wil heel graag mijn vriendin ten huwelijk vragen!

Maar… dit plan zit al een tijdje in m'n hoofd, maar ik realiseer me dat de meeste vrouwen hier al van jongs af aan verwachtingen van hebben en ik kom er eerlijk gezegd niet uit!

En natuurlijk wil ik graag aan die verwachtingen voldoen, maar daarvoor heb ik ook nog een paar obstakels:

- Mijn vriendin heeft eens aangegeven dat ze het ‘romantisch’ zou vinden als ik eerst toestemming zal vragen aan haar vader.

- Ik zie geen moment om haar vader apart te spreken te krijgen zonder daar een officiële afspraak voor te maken. Ze hebben daar thuis nog 2 kinderen die nog niet alleen thuis mogen blijven. Spreek ik haar ouders zijn de kinderen daar ook bij, tenzij na 9.00 uur dan gaan de kinderen naar bed..

- De ouders van mijn vriendin wonen niet echt in de buurt! Ongeveer 80 km afstand!

Dames, help me! Ik wil het als een verrassing houden dus wil liever geen advies vragen bij bekenden!

Ik hoor graag jullie reacties!

• serine

ouders mee uit eten vragen en of ze voor oppas willen zorgen omdat het om een speciale gebeurtenis gaat..

zoek een sfeervol restaurant uit en voila

• serine

of je laat je aanstaande even oppassen :P

• paul

je hoeft toch niet met je a.s. schoonvader te trouwen ? :)o

• wana

juist voor zoiets mag je je best in een paar bochten wringen. Je kan op bijv. je vaste sportavond de sport eens laten schieten en apart met schoonpa naar een rustig eetcafé bij hem in de buurt. Je hebt je schoonvader dan eerder al gebeld en expliciet om een man tot man gesprek gevraagd in dat café.

Dan moet je je aanzoek wel vlak daarna plannen zodat je het lopende vuurtje voor ben.

Mij lijkt het meest romantische aan alles dat jij zo veel van te voren hebt gepland en geregeld buiten haar weten om.

• Wytze van Druten

Wow! Leuk al 4 reacties!

Leuk om al over na te denken!

• serine

(tu):)-D

goed plan ..(:D

• serine

tja je bent precies op het goede prikbord binnen komen vallen denk ik…:D