heeft iemand een goede tip tegen uitgedroogde handen?
ik heb telkens pijnlijke uitgedroogde handen wanneer ik op het werk 1.5 uur aan het schoonmaken ben geweest. (toiletten poetsen bij een ARAL tankstation)
cacaoboter handcreme. Is enorm vet en misschien een tip om voor en na die tijd te gebruiken. Gebruik je geen huishoud handschoenen?
Ik heb er zelf wel eens mee geslapen, in van die wegwerphandschoentjes nadat ik mijn handen flink had ingesmeerd. Dan trok het de hele nacht in en had ik weer zachte handen.
Palmers'cacoa butter formula is mijn favoriet.
dit werkt helemaal super….
ik heb een verschrikkelijke huid…en het geen pas echt hielp was dit
http://www.anerie.be/pages/ecommerce/Details.aspx?Id=PRO-CRR-001
het is niet goed koop..maar wel gewoon via internet te bestellen..ik ben er langs geweest tijdens een vakantie..en heb twee tube's mee genomen om te proberen…en is echt aan te raden..
wana Schreef:
——————————————————-
> cacaoboter handcreme. Is enorm vet en misschien
> een tip om voor en na die tijd te gebruiken.
> Gebruik je geen huishoud handschoenen?
> Ik heb er zelf wel eens mee geslapen, in van die
> wegwerphandschoentjes nadat ik mijn handen flink
> had ingesmeerd. Dan trok het de hele nacht in en
> had ik weer zachte handen.
> Palmers'cacoa butter formula is mijn favoriet.
waar koop jij die cacaoboter handcreme? nee ik gebruik geen huishoud handschoenen.
Is er een speciale reden voor dat je geen handschoenen gebruikt?
Ik zou die toch echt wel willen dragen in jouw geval. Toiletten reinigen op een tankstation moet je toch niet met je blote handen doen hoor.
Uiercrème zou ik niet doen, daar zitten stoffen in waar je snel een allergie voor kan opbouwen. Is gemaakt voor koeienhuid, niet voor mensenhuid, zoals vaseline of cacaobotercrème. Ik zelf zweer bij vaseline.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?