per ongeluk

• Dikkertje Dap

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4964459/__Dwazen_weer_massaal_naar_Bijenkorf__.html?p=32,1

Een item over dwazen die weer gaan winkelen bij de bijenkorf, maar ahum, die foto erbij……!!!!!!!

DD

• annelies gld

Ik houd er niet van, mij zie je nooit bij zo,n soort dagen

• Bern@dette

Whahahaha DD ,

Net wat je zegt zou deze vrouw Cohen willen uitdagen ???????

Cohen vind dat vrouwen die een boerka dragen GEEN recht hebben op een uitkering …….Deze vrouw gefotografeerd in een boerka in de korf grappig , groetjes Bernadette

• decency

Dat had ik ook, die foto's erbij! Net alsof we alleen koopjes jagers hebben van donkere afkomst. Ik moet je zeggen dat het mijn ding ook niet is hoor, als iets goedkoop is en ik die die grabbelende mensen dan loop ik al bijna door. Bijekorf, ik kom er nooit en zeker op dit soort dagen niet.

• Nicole.

Je moet het maar nodig hebben >:D< Ik sla een beurt over, niet echt mijn winkel

Ga er altijd met een grote boog omheen, voor mensen met een hete aardappel in de keel (:D

• martine

Kom er graag, hoewel ik niet van aardappels, heet of koud hou…., overigens ook niet van vooroordelen.

• serine

Ik kom er niet graag…niet vanwegen de hete of de koude aardappelen …

ik hou gewoon per definitie niet van bijenkorven of mieren kolonies…(oftewel drukte van winkelend publiek..;)