hoe verpak ik ze nu ??????

• Bern@dette

Mijn moeder wordt zaterdag 80 nu heb ik voor haar 80 viooltjes gekocht ( haar lievelingsbloemetje) .

Ik wil ze nu verpakken en de letters 80 erin verwerken met behulp van de viooltjes .

Verder als van een plaat hout een 8 en een 0 zagen kom ik niet .

Wie o wie heeft er een idee , groetjes Bernadette

• Dikkertje Dap

Wat lief van je, helaas heb ik ook geen idee. Maar het siert je wel om dit te doen

• decency

gaten erin zagen en de plantjes er gedeeltelijk in laten steken

zo iets als dit??

• annelies gld

Alvast gefeliciteerd

• wana

zo'n zwarte bouwemmer,ze daarin planten of in een flink dienblad.(heb je een oude hondenmand??)

De 80 kan je ook met van die sierkransen maken (hobbyzaak) die hebben ze ook in piepschuim,met een spuitbus spray je die in mooi goud of dezelfde kleur als de viooltjes.

de acht twee kleine,de nul n grote krans.

Of met (grote) waxines, als een taart! of van drie oude cd/dvd's (voor de acht twee overlappend vastlijmen) dat glimt aardig tussen de violen,en je kan ze schilderen.

papiermaché? misschien eens bij euro-winkels of een action rondlopen en kijken waar je een acht en een nul van zou kunnen fabriceren..inweze drie rondjes en misschien zijn er ronde dingen genoeg! zo'n plantenpot met ‘welkom’overschilderen met hoera!80! misschien?

succes.

• Bern@dette

Bedankt voor de reactie,s ,

Ik scheur eens ff naar de winkel om daar vormen te zoeken waar ik de 80 van kan maken . Tachten zijn er echt erg veel

Bedankt Annelis voor de felicitatie en Dikkertje Dap het is mijn moeder . Ze lijkt op de bloemetjes waar ze van houd :D liefs Bernadette

• Adnil

Alvast van harte gefeliciteerd.

• wana

Benieuwd wat t geworden is en ook van mij van Harte!

• Nicole.

Ben geen crea bea Det maar wel gefeliciteerd met haar verjaardag