onbegrijpelijk!!!!

• Dikkertje Dap

Ten eerste wordt Saban B. vrijgelaten (in mijns inziens ontslag voor de betreffende rechters) en nu eist meneer ook nog een schade vergoeding omdat zijn foto is gepubliceerd. Ik vindt het werkelijk onbegrijpelijk. Wat een tuig en dat kan allemaal maar. Trouwens 7,5 jaar zitten voor het toetakelen van 100 vrouwen, verplicht ze laten tatoeeren om te laten zien dat ze “hem” toebehoorden. En ja, dit is dus ook Nederland, en de optie “stemmen op de partij voor de dieren” mwah…… ik denk dat ik maar mee ga doen.

Onbegrijpelijk!!!!!

DD

• annelies gld

Ik begrijp ook niet dat een man vrouwen zo veracht om vrouwen zo te behandelen

Van mij moet zo iemand veel strenger gestraft worden

• Dikkertje Dap

En “ook” dit kost weer geld, aan mankracht, ingelaste vergaderingen, internationale opsporingen, kamervragen en noem maar op…….en hij heeft nog een schuld van weet ik veel hoeveel miljoen euro. Welkom in Nederland….

• Bern@dette

Helaas kan je rechters niet ontslaan en heeft Turkije geen uitleveringsverdrag met Nederland . De slachtoffers hebben levenslang , groetjes Bernadette

• greet

ik vind ook dat zulke mensen onder geen enkel voorwaarde verlof verdienen.

dat zijn dingen die hij heeft verspeeld met zijn misdaden gewoon achter slot en grendel laten.

hij lekker met verlof waar hij nu nooit meer van terug komt en de slachtoffers die hebben niks alleen angst.

vind dat nederland met dit beleid veel te soft is.

groetjes greet