OUD

• annelies gld

Er zijn hier prikkers die te ver gaan

Mogen oude prikkers oude dozen genoemd worden

Is dat netjes?

• decency

Het klinkt vriendelijker dan andere scheldwoorden. Soms lopen de discussies erg hoog op omdat de ene gelijk denkt te hebben, de ander gelijk wil krijgen, de een er zo over denkt en de ander weer een andere mening heeft. Vaak lees ik er snel overheen en denk “zoek 't maar uit”

• Bern@dette

Al ben ik niet “oud ” eventjes voel ik me toch oud !!!!!!

Vanaf het moment dat ik dit prikbord mee modereer was het voor mij al duidelijk dat het niet altijd om de topic ging of de inhoud er van .

Maar om de namen van bepaalde prikkers . Antwoord de een iets dat kan je de klok er op gelijk zetten dat de andere weer volgt .

En in het scherp van de snede worden er dan dingen geschreven die niet kunnen .

Dingen worden niet snel vergeten dat is ook iets wat ik constateer . Zijn er bijvoorbeeld maanden terug soms jaren terug een aantal bannen uitgedeeld dan is dat zuur en word er bijzonder zwaar aan getild.

Men geeft snel de andere de schuld van de ban en vind het het toppunt van onrechtvaardigheid dat zij persoonlijk een ban hebben gehad . De reactie,s van hun zelf worden gebagalatiseerd .

De namen worden dan “in de gaten gehouden ” ……Soms word er gedreigd met het indienen van klachten bij startpagina .

Terwijl de beheerder en haar moderators er continue bovenop zitten en ook berichten plaatsen “Dat persoonlijke aanvallen ”niet getolereerd worden "

Je kunt er dan weer de huisregels boven plaatsen die na mijn mening iedere jonge en oudere prikker wel kan dromen . Helpt dus niets .

De topic : Bezuiningen en Swarovski heb ik geopend . Het is een onderwerp dat heftig kan zijn maar wel onder de bevolking in dit land leeft . Trouwens ook in Belgie nogal wat commotie opleverd onder de bevolking over hun Koningshuis .

Intereseerd het onderwerp je niet dan sla je het over net zo goed als ik de pepernoten ontgroeid ben en daar dus weinig zinnigs over kan zeggen .

Vandaag voel ik me dus eventjes oud omdat ik nu even het gevoel heb van “Wie kunnen we het eerst een ban bezorgen ” leuker is dan wat dan ook . Real fun

Ik heb het idee dat er belangrijkere dingen in het leven zijn . Overigens is dit bericht op persoonlijke titel geschreven en weten mijn beide collega,s er niets van af , groet Bernadette

• decency

Ja er ligt een zware taak op de schouders van de mods. Je kunt mensen wel in de “ijskast”plaatsen tot ze afgekoeld zijn maar zodra je ze weer toe laat, zal het zo weer gaan beginnen. Wat dat betreft ben je net een scheitsrechter :) Succes met modereren!

• paul

scheitsrechter :D is wel handig trouwens dat je berichten ook kunt wijzigen…

• wana

Het ‘middelbareschool niveau’ kan me mateloos irriteren.Ik vind het jammer dat sommige topics veranderen in een soort,even grof gezegd, wijvengekijf. Beste remedie is er niet in meegaan denk ik en negeren.

Verder alle lof voor mod's die dit allemaal moeten regisseren.

• Bern@dette

Ik denk Paul dat Decency even bewust twee letters had verwisseld , groetjes Bernadette

• melissa

verwissel er dan 2/3 :D

of zal ik maar gelijk duidelijk zijn : schijtsrechter

• annelies gld

Ik blijf oude doos denigrerend vinden

Wat heeft nu in godsnaam oud zijn met meningen te maken

Dat is mijn insteek

Iedereen wil oud worden maar het niet zijn !!

In vele culturen hangt oud samen met wijsheid, laat ik het daar bij houden

Groetjes uit een zonnig Betuwe:)-D

• serine

hmm ben ik een dagje aan zee…en ik heb hier wat gemist…:D