Bezuiningen en swarovksi kristallen

• Bern@dette

Ook de troonrede gezien toevallig !!!!!!!!

Heel Nederland was zich al bewust van het feit dat het geen goed nieuws zou worden en dat er in de toekomstige jaren flink bezuinigd gaat worden .

Het woord crisus komt mij inmiddels dan ook behoorlijk de neusgaten uit .

Chronische zieken en gehandicapten gaan er het komende jaar al op achteruit .

Prinses Maxima zag er opvallend mooi uit .

Een ketting van diamanten en een jurk met op het lijfje swarovksi kristallen .

Het land krijgt het zwaar . Ik vond het niet erg gepast die jurk bestrooid met overdaad en dat is me nog het meest bijgebleven van deze troonrede , groet Bernadette

• serine

ja ….het durft zon troonrede op te lezen terwijl HET in een gouden koets aan komt rijden en even voor een paar ton exstra beveiliging in heeft gehuurd…:X

sorry..maar wat mij betreft komt ze volgend jaar maar op de fiets met haar decadente achterwerk.

• Bella

en dan die schattige zus van haar die de belasting ontduikt, schande vind ik het.

Laat Bea eerst maar eens bij haar eigen gaan bezuinigen.

• Sandy

:D

Zo'n opmerking kan er maar van eentje komen….

Je hebt gelijk…..(tu)

• Sandy

Sjah….mij ook….

Wat mij ook boos maakt dat er gebakkeleid wordt over hoofddoekjes, en eventuele belasting daarover. Euhm..er is crisis, kan mij die doek nou schelen die sommige omdoen. Dus prinsjesdag was een hoop poeha…en het debat van gister avond werd door erkende kenners een “Bonte avond” genoemd…..

Tis triest gesteld met Nederland..buiten financiële armoede, hebben we een hoog gehalte geestelijke armoede…..er wordt nog veel niet begrepen:-(

• Dikkertje Dap

tsja, en zo lust ik er nog wel een paar hoor, ministers die een chauffeur hebben en zeker niet in de goedkoopste auto's rijden, een arts die disfunctioneert en zelf een medicijnverslaving heeft en met een gouden handdruk ervandoor gaat, het zal allemaal wel!!! als ik alles bij elkaar optel is het gewoon een grote klerezooi in dit land,en wij simpele burgers veranderen dit niet. En tsja,ik ben eerlijk, ik STEM niet, en waarom niet, omdat het geen ene reet uitmaakt.

DD

• Sandy

Ik heb laatst uit “protest” op de partij van de dieren gestemd. Doe ik zo weer als dit gemodder blijft.

• serine

http://dieren.marktplaats.nl/rijtuigen-en-koetsen/280042590-wegens-kredietcrisis-t-k-a-goude-koets.html?xref=1

moet je hier zien…kennelijk was ik niet de enige met die gedachtte…:D:D

mij kan je helemaaaaaaaaaaaal opvegen….

• Bern@dette

DD ,

Weet je ze zijn op weg om hun onderdanen een boodschap te geven die niet erg florisant is en weinig hoopgevend . Iedereen moet zijn steentje bijdragen en plannen voor bezuiningen uit het land zijn welkom .

Kan en mag het dan wat sober , moet er dan echt een jurk gedragen worden met swarovksikruimeltjes op juist die dag dat het koffertje zo leeg is .

Meededogen met hun onderdanen die deze koets moeten trekken toont een vorm van respect .

Juliana deed het in haar periode wat sjieker , ze reed niet in de gouden koets maar gewoon in een auto op prinsjes dag .

Het koningshuis zegt de premier hoeft niet in te leveren , groet Bernadette

• Bern@dette

Whahaha , kijken hoe lang hij erop staat wrs niet erg lang , groetjes Bernadette