Zoete wraak

• Bern@dette

Er zijn natuurlijk diverse manieren om je vreemdgaande man te pakken , maar sommige zijn wel zeer orgineel .

http://frontpage.fok.nl/nieuws/print/116346

Typisch zo'n geval van 2 honden vechten om een been …. en de derde loopt er mee heen , groetjes Bernadette

• serine

:D:D

• paul

zal wel een heet nachtje worden met tabasco X(

• wana

ook een keer gehoord van een ex die haar spullen op kwam halen en toen van de gelegenheid gebruik maakte door sardienes in de zoom van de gordijnen te proppen..Ex met nieuwe liefde zijn later om de stank verhuisd maar namen de gordijnen mee in het nieuwe huis!

• Bern@dette

Antwoord na verwachting :( groetjes Bernadette

• serine

* proest..ik dacht hetzelfde als paul …

ik kan de humor van de daad er ook wel weer van inzien…:D

• Marjorie

Er is toch geen derde vrouw in het spel? Wie bedoel je dan met de derde hond die er na het gevecht met de buit vandoor gaat? In dit geval zou ik zeggen: laat de buit maar liggen ;)

Overigens herken ik de wraakgevoeles wel, helaas. Inmiddels ben ik er overheen gegroeid.

• Bern@dette

De gelukkige die de auto heeft gekocht of de wijnvoorraad voor een leuk bedragje , groetjes Bernadette

• fransje*

Wat betekent: antwoord na verwachting?

• fransje*

Die is goed zeg! Eigenlijk beter dan die Porsche verkopen onder de prijs, want als ik het goed begrijp heeft ze die in eerste instantie zelf betaald!!!! Uit wraak mijn eigen centen weggooien, noujaaaaaa!!!!