hallooooowww

• purk

Hallo,\\Hier even eenberichtje van mij!

Ben nogal weggeweest, zit in een echtscheiding, nieuw huisje, maar alles gaat goed!

hoe is het hier???

• Petr@

Jij ook al?

Ik ben sinds kort ook weer een happy single (tu)

• Patricia

Hier alles oke…

Vervelend allemaal, want ook al moet het zo zijn, uit elkaar gaan, zal geen gemakkelijke tijd zijn sterkte Purk

Hoppelijk straks nieuw begin,

gr Tries

• Adnil

Hee meid,

dat is niet zo leuk te lezen. Sterkte en ik hoop je heel snel weer hier of elders tegen te komen.

Denk er wel aan dat achter elk wolkje ook de zon aan het schijnen is als je het even moeilijk hebt.

Ben daar ook geweest.

knuffel Lin

• serine

ik hoop dat het scheiden een beetje vlekkeloos voor je verloopt. en dat je dit boek goed af kan sluiten.

veel geluk alvast in je nieuwe huis.

• serine

en fijn weer even te lezen dat het goed met je gaat

• riwi

fijn dat het goed met je gaat, sterkte hoor.

Ria

• inba

Gelukkig kan je melden dat het goed gaat. Hoe dan ook, een scheiding doet altijd wel ergens pijn, tenslotte heb je ook fijne tijden met je ex meegemaakt.

Wens jou, maar ook Petra alle goeds toe en veel geluk in de toekomst.

liefs, inba.

• Da-Is

Poeh meis, heftig. Zal al met al toch de nodige “narigheidjes” met zich mee gebracht hebben. Fijn dat je zegt dat het goed gaat maar dan toch zal de periode hiervoor niet echt makkelijk geweest zijn. Wens je sterkte met je ‘rugzak’ en heel veel geluk voor de toekomst. Hoop dat je weer een leuk huisje voor jou, de kids en dieren hebt kunnen vinden.

• Nicole.

Hey Heidi, als je dit leest neem dan ff contact met me op, ben je emailadres kwijtgeraakt en mijn Hyves heb ik (door omstandigheden) moeten verwijderen. Kunnen we een keer afspreken, ook voor de band. Ben ook dat adres kwijtgeraakt.