Geen sex, geen eten!!!l

• Dikkertje Dap

Ze hebben het weer voor mekaar om een of andere wet erdoor te drukken die de vrouwen weer in positie verlaagt, echter dit gaat wel heel erg bizar ver zeg!!!! Heb het met stijgende verbazing en met name verontwaardiging zitten lezen…….

Liefs DD

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4608529/__Geen_seks___Vrouw_uithongeren__.html

• Adnil

Hmm ik dacht dat de vrouw ht eten op tafel zette en niet de man.

Dus de vrouw zou ook kunnen zeggen wel sex geen eten. om met rust gelaten te worden

• serine

ja dat dacht ik ook….

wij doen hier iets niet goed geloof ik:D

• Sandy

En weer realiseer ik mijzelf dat niet mijn gezondheid, maar mijn vrijheid, het grootste en mooiste bezit is wat je kunt hebben..

Je zult toch kerngezond onder een burqa moeten lopen, en uitgehongerd worden als je geen seks wil……

Doe mij maar een gebroken pootje hier in mijn vrije landje…

:(We zijn er nog lang niet wereldwijd.

• Sandy

Volgens mij is dit geen grapje.

Wie gaat die vrouwen helpen?

• serine

internationale druk uit oefenen is het enige wat je kan doen…

• fransje*

De Vikingen zijn uitgestorven omdat hun vrouwen hun barbaarse levenswijze niet lang genoeg konden overleven om voldoende kinderen te baren.

Laat dit nu ook stilletjes aan met de Afghanen gebeuren….

• Sandy

De Vikingen zijn uitgestorven omdat hun de allereerste ariërs waren. Adolf heeft niet voor niets vanuit deze oudheid zijn psuedo christendom opgezet. De Vikingen kregen bij roven en plunderen eenverbod om te verkrachten. Het Viking bloed moest puur blijven..er mochten geen bastaards komen.

Maar goed, das al erg lang geleden. Nu zullen we echt er wat aan moeten doen, want dit stuk heeft niks te maken met voor Christelijke geschiedenis..die niet eens voor 100% betrouwbaar is.

San

• Dikkertje Dap

Ik las gisteren dat onze mininister van Buitenlandse Zaken zich met deze wet heeft bemoeit (zal het iets uithalen? :S)…… Maar voorlopig heeft het de aandacht, want ik kan me hier als persoon enorm druk om maken….. Om nog maar te zwijgen over lichaamsdelen die in brand worden gestoken of weet ik veel wat……. Ik noem het maar de ver-van-mijn-bed-show, maar het gebeurt wel!!!!!

En inderdaad, wat is vrijheid dan toch een enorm groot goed, ……. Daar weegt geen euro tegenop!.

En die 27 miljoen van de staatsloterij ook niet!!!!!!!

Liefs DD

• wana

Nou dan maar geen eten van manliefafghaan..vrouwen zijn slim genoeg om zich te verenigen en zo zich sterk te maken.

Geen sex kan ik me goed voorstellen, het meeste plezier waarmee een vrouw van sex geniet is er waarschijnlijk ook al afgesneden onder die burqa…