genoten

• serine

van de afgelopen gesloten discussie.? niet echt wel om de opmerking van dette,wat een geweldig antwoord

wat ik vanavond heb gedaan…

vanmorgenvroeg moest ik mijn landrover ophalen ..die had zijn 90.000 km beurd gehad..

stap naar buiten om wat? half 9 ? whaaaaat is t al warm? hoef geen eens een vest aan…de eerste dag van het jaar…(ik mega kou kleun…;) )

heb vrienden opgebeld..we gaan bij mij thuis aan de BBQ

zo gezegt zo gedaan…met buien achter zich aan vanaf zoetermeer hier heen…

hmm die bui moest hier wel zijn met eten…

NOT..die ging langs ons heen..10 spetters hebben we gevoeld..

de hele avond lekker buiten gezeten..met de puppen gespeeld..de kinderen hadden pret..en het weer was goed…

nu moe van de hele dag rennen…shoppen vlees snijden en invriezen voor de honden en een bbq voorbereiden…gevolgd door een top avond…

en het goede nieuws is…dat ik heb gelezen dat t morgen nog steeds zulk mooi weer is…(:D

dus eens even wat leuks bedenken voor morgen..;)

• Agnes

Wat je morgen moet gaan doen?

Nou gewoon….over koetjes en kalfjes praten(:P)

Sorry….inkoppertje:D

Hier ook een heerlijke avond gehad.

Gewoon in de tuin gezeten en genoten van spelende katten en een mooie tuin (eindelijk bijna naar mijn zin),lekkere espressootjes gedronken en toen maar een glaasje fris.

15 spetters gevoeld en had al spijt, dat ik de planten water gegeven had.

Maar gelukkig bleef het vanavond bij 15 spetters dus we bleven lekker zitten,wetend, dat de planten verzorgd waren.

Rond 12 uur kwam de laatste kat moe naar binnen en konden we het luikje dicht doen.

Heerlijk, zulke avonden.

Mag elke avond zo zijn,maar overdag wat minder….ach…dan blijven we ook stil zitten…wat een luxe;)

• anna.m

We moeten helaas ook aan onze nachtrust denken ,maar eigenlijk vind ik het bijna zonde om naar bed te gaan !

De rust en stilte ,af en toe een kikker die nog actief is een egel die nog wat rond loopt te medderen ,een koe die loeit in haar slaap ,wat een heerlijke avond !

Misschien verkas ik straks naar buiten om in de tuin te gaan slapen .

trusten anna.m

• paul

geweldig genoten !

fijne dag allemaal B)

• Bern@dette

van de afgelopen gesloten discussie.? niet echt wel om de opmerking van dette,wat een geweldig antwoord aldus Serine

En laat ik nu eens voor de verandering waarachtig zeer serieus geweest zijn :D groetjes B

• paul

(tu)

• serine

:D:D

maar dat was ik ook hoor ;)