Birkenstocks schoonmaken

• Beate

Ik draag mijn Birkies zowat dag en nacht en dat komt de geur niet ten goede;). Weet iemand hoe ik ze kan schoonmaken?

Groetje,

Beate

• Sandy

Bakpoeder inwrijven, nachtje laten zitten, haalt de geur eruit.

Kijk, nu we de legging hebben gehad, Birkies vond ik vroeger spuuglelijk, maar die Birkies zijn goed gepimpt hoor, helemaal hot!(tu), denk dat ik zelf nu ook maar eens over stag ga…..(wel jammer dat ik nu hoor dat ook die dingen gaan stinken…..)

San

• Beate

Yep, Birkies onder de superstrakke, witte (dan zie je de putjes beter) legging, topje zo kort dat navelpiercing, rolletjes en ongeschoren oksels vooral goed zichtbaar zijn…Vul maar aan.:)

Bedankt voor de tip. Zal meteen even de keukenkast inkruipen op zoek naar bakpoeder

• Sandy

Bakpoeder he meid…van die kleine zakjes. Ik bedoel dus GEEN bakmeel.

Succes!

• Sandy

Niet onder een witte…onder een zalmroze. Met een riem onder de borst;-) (ook zoiets raars…die grote riemen onder de borst..als je iets zwaarder bent lijkt het net of je een aantal maanden zwanger bent….)

• neger

ik wil ze graag ook schoonhebben, maar niks help, khad ze met zeep gedaan maar niks..

• maia

Azijn Als je ze dan niet schoon krijgt waren het waarschijnlijk wegwerpers,wegwerpen dus

• amberdg

Je kunt je birkenstocks voorzichtig wassen met babyshampoo of groene zeep.

Maar het beste kan het nog met bakpoeder!

Klinkt gek, maar het is echt waar!

Hier vind je de instructies: Birkenstocks schoonmaken