geirriteerd

• Dikkertje Dap

dank je wel meissie, zoals de meesten wel weten ben ik uit mijn functie gezet op een afdeling die mijn droombaan was.! Ben er natuurlijk niet voor niets uitgezet, ik weet waar de oorzaak ligt, maar ben er stuk van. En het is alweer 2 weken geleden. Dat even in het kort…… Aanstaande dinsdag naar een psychologe, nee, niet om te graven in een verleden maar om mijzelf sterker te maken. Niet altijd het anderen naar de zin willen maken, niet de lat te hoog leggen, leren dat ik er ook mag zijn,………, en bovenal, hoe je ook bent “JE BENT GOED” en daar ontbreekt het hier nog wel is aan….

DD

• Sandy

Nou mij niet de schuld gaan geven van jou nagelbijterij he:X

Grapje. En dat zal je nou net niet leuk vinden op dit tijdstip. De psycholoog is allang geen zieleknijper meer. Ook je blinde vlekken kun je ermee opzoeken. Een 'Johari venster" maken kan soms ook helpen. http://www.12manage.com/methods_luft_ingham_johari_window_nl.html.

Je zegt zelf steeds dat je mist in bent gegaan met jou “droombaan”. Dat maakt niet dat je nu enkel nog maar dingen zult bereiken die volgens jou maatstaven “onder” die baan liggen. Misschien dat je over een jaartje wel klaar bent voor die functie. Als je ZELF overtuigd bent dat je het kunt. Misschien is het inderdaad een “droombaan” maar blijkt nu dat het totaal niet bij je past. Ik zie soms ook dingen dat ik zwijmel en denk dat dat echt iets voor mij is. Totdat ik mij realiseer dat 40 uur per week dat doen eigenlijk best veel is. Er over dromen is toch wat anders als daadwerkelijk doen. Dus al met al…helemaal zo gek nog niet..die psycholoog. Daarbij, je hebt het zelf over je blinde vlek. Het is onbekend aan jezelf wat je (nog) niet kan. Maakt dat het ook naar alle wssheid je “blind” bent voor dat waar je een natuurlijk talent voor bent, en dat waar je wel goed in bent.

Maar goed….de psychologe…blinde vlekken..en dan zul je weer helemaal blij zijn met jezelf, en jezelf de beste ik gaan vinden.

Succes meid.

San

• Dikkertje Dap

Komt goed San, dank je……

• desiree2

wowww Sandy dat heb je effe goed gezegd hier kan ze wel wat mee en moos, ik ben het helemaal eens dat je naar een psych. gaat alleen daar ben je op je plek en niet bij b.v. reiki.

Go for it girl i know you can do it

big hug desiree