geirriteerd

• Dikkertje Dap

door een topic over een legging, over wat wel en wat niet kan. Hou is op zeg!!! Zijn er geen belangrijker dingen in het leven, en ik merk dat ik er gerriteerd van raak. Er zijn mensen in de wereld die doen een moord voor een legging en wij staan honderd keer te draaien in de spiegel of het wel staat???? Mwah, niet echt mijn ding. En als er gezegd wordt dat iemand opgewonden raakt door legging, heerlijk toch!!!!! Ieder zijn ding….. En wat als je de vrouwelijke dingen ziet? er zijn werelddelen waar ze daar voor tekenen….. Nee, niet mijn ding deze discussie.En nog wat, tegen de tijd dat je de vrouwelijke rondingen ziet, dan mag ik hopen dat dat betekent dat je in ieder geval voldoende te eten hebt.

DD

• Sandy

Je kan een topic zo overslaan hoor…..

De legging is het mode artikel van nu, dus prima te doen op een vrouwen pagina. Over werelddelen waar geen eten etc is zoek ik andere pagina's.

San

• melissa

even je dag niet vandaag? :D

als het maar oplucht

• Dikkertje Dap

Je hebt gelijk Melissa, sterker nog, even mijn dag niet , zeg gerust even mijn dagen niet. Sorry daarvoor :(

DD

• paul

komt goed ! :)

• Dikkertje Dap

Dank je wel Paul……

• Adnil

Er zullen ook voor jou betere dagen komen

Dikke knuffel

• melissa

;) heel herkenbaar hoor

dat het maar gauw positief mag veranderen voor jou

fijne zondag allemaal

• Dikkertje Dap

Dank je wel Melissa , dank je wel Adnil.

Helaas zijn mijn nagels die ik zo mooi had gekweekt ook weer naar de kl……te!. Na jaren bijten was ik gestopt en wat zag het er mooi uit, en nu ben ik weer terug bij af. Gatver, kan mijzelf wel voor mijn kop slaan….. Het gaat het even niet worden aan deze kant. Dus mocht ik kort uit de bocht reageren, spreek me er gerust op aan……

Liefs DD

• melissa

Niet voor de kop slaan DD, dat doet pijn :D

Kop op is veel beter.

Enne……….. gooi ut eruit

wij vangen ut wel op :D

( ‘k probeer ’t luchtig te houden; weet natuurlijk niet echt wat er aan de hand is, maar wens wel van ganser harte 't allerbeste)

knuffie (tu)