ik heb vandaag mijn verloerse huisbroek aan….geen gezicht…zwart…comfortabel…
en nog eens effe wat…ik trek straks mijn bemodderde werkschoenen er onder aan in plaats van mijn pantoffels…want ik moet nog even wat inkopen doen…
iets van een ehhhh nette broek ofzo…die ook comfotabel zit….iemand suggestie's? geen enkele broek zit comfortable tegenwoordig…
hmmm rok wat zegt u?…jaja met mijn behaarde melkflessen zeker…scheren? kom op zeg heb mijn tijd wel aan andere dingen nodig…voor die ene keer dat ik tijd heb om in het zonnetje te zitten zeker….???mij te veel werk voor dat ene uurtje dat ik eens kan gaan zitten bakken…
neu…ik snap die meiden wel 
maar of ik het mooi vind? NEEEEEEEEEEEEEJ spuuglelijk…tot overmaat van ramp trekken ze er ook nog van die MEGA laarzen eronder…van die boots….meeeeeeeeeeeehn,……ach ja….dus val ik dan op in mijn huis broek met bemooderde werkschoenen?,…vast wel want ik doen niet mee met de mode…
en waarom niet?…..de mode heb ik per definitie vaak niet om aan te zien gevonden.
laat ze masaal voor aap lopen…in tinue…
dan loop ik dat in mijn eentje wel op mijn eigen manier >
<
kan mij verder toch weinig schelen hoe ik of een ander erbij loopt…mijn vriendin is gisteren overleden..aan kanker..wat ooit begon als borst kanker maar helemaal was uit gezaaid…jeetje wat heeft die geleden…en zij? ik wed dat het haar ook niks meer kon schelen wat ze aan had….voor haar was 1 ding belangrijk…als dr haar maar goed zat.