onzeker

• Dikkertje Dap

Oke, ik had de baan van mijn leven, wat blijkt, men merkt bij mij onzeker gedrag (niet wenselijk in deze functie), en ik denken, denken, denken, waar komt dit vandaan. vandaag te horen gekregen dat ik van de functie af moet….. (slik)… en na een dag denken weet ik waar mijn blinde vlek zit ( zoals dat heet). Een hard gelach, een zwaredomper en werken aan mezelf (voor de verandering) ik geef niet op, weet wat ik wil, maar ben wel sip. En tsja , het weekend is begonnen…… laat me maar gaan…

DD

• Joke 63

Goh, wat vervelend voor je,goed dat je wel zelf weet waar het aan ligt, ik wens je heel veel sterkte en succes, met het oplossen van dit probleem.

Joke

• Sandy

Zucht…meid..ik vind het echt jammer voor je…

Maar kun je er niet aan werken. Je blinde vlek…sja, wss ben je verbaal heel erg sterk en weet je je “onkunde” te verbloemen met de juiste woorden…

Kom op meid, het komt goed. Je weet nu je blind vlek, en je weet ook best waar je talenten liggen. Nou niet in zak en as gaan zitten hoor. Daar is het veel te mooi weer voor, ook al gaat het onweren, je bent slim genoeg om straks precies op de juiste plek te komen…

maar nogmaals, ik vind het wel echt jammer voor je….

San

• desiree2

ik heb je gemaild

• charlene

Ja dat is balen zeg en je weet waar je zwakke plek zit .ik kan alleen maar zeggen werk eraan en hou moed.Maar leuk is anders.

• Dikkertje Dap

Tsja , ik weet inmiddels waar de blinde vlek zit. En die zit er al heeeeeeeeel lang. dus het zal keihard werken worden. Maar bedankt voor de lieve woorden. Doet me goed.

en nu ben ik thuis in afwachting van iets anders…….

Liefs DD