Vakantie!!!!

• moucheke

Hoi

Wij gaan twee dagen naar Amsterdam en een weekje naar Spanje

Tips wat je in Amsterdam moet gezien hebben zijn welkom

Ik heb al vernomen dat Kroatië zo mooi moet zijn

Doeiiii en een leuk weekend

Moucheke

• serine

tjoh amsterdam? hmmeens even denken…

ga niet naar artis…sla dat alsjeblieft over…kleine hokjes waarin de dieren neurotisch van links naar rechts wiebelen van verveling..

voor de rest maak een rondvaart door de grachten…dat is heel leuk..die je nog oude cellen en je krijgt wat te horen over de geschiedenis.

anna frank huis op de prinsengracht.

de kalverstraat lekker shoppen en op het leidse plein lekker even een terasje pakken…vlak daar naast zit het vondelpark..zou daar rond schemer even gaan wandelen…al is het alleen maar om de halsband parkieten vrij te kunnen zien vliegen

albertkuip dappermarkt…ik weet niet op welke dagen je gaat en wanneer die precies open zijn…maar dat is ook erg gezellig.

verder barst het daar van de museums..net wat je leuk vind

• desiree2

Joh Serine hoe weet je dit allemaal, je slaat krek de spijker op zijn kop, ik als amsterdammer/inwoner heb er voor die korte periode niets aan toe te voegen, BESLIST die rondvaart of anders een lange wandeling over alle grachten maar een City tour met zo,n bus kan ook, Effe Googelen en je komt alles te weten

• desiree2

dit is ook leuk www.touristbusamsterdam.com

speciaal voor de tourist die veel wil zien in een beperkte tijd

• serine

ik heb pal achter het johnny jordaan plein gewoond :D

• desiree2

gaaaa weeeeeeeeeeeg ben je een echte jordanees??

• serine

nee klink wel als…maar ben een mug ;)

• moucheke

Hoi

Bedankt dames voor de tip. Rijksmuseum is dat de moeite Van Gogh schilderijen? Er loopt ook een tentoonstelling L'Hermitage ik dacht over de klederdracht enz van de tsaren

Ja met de bootjes rond varen zal wel leuk zijn

We hebben onze dochter van 21 jaar bij dus winkelen zal er wel bij zijn

Doeiiii

• desiree2

Rijks museum als je daar naar toe wilt moet je ECHT veel tijd nemen

• Adnil

Madam Tussead, The dungeon en Anna frank zijn volgens onze dochter van 14 een echte aanrader