Vakantie!!!!

• Dikkertje Dap

X( Wie, wat waar en wanneer?

Ikzelf pas in september. Heerlijk als iedereen geweest is, ik het nog voor de boeg heb. Geen plannen alles staat nog open. Mooi weer, dan gewoon Nederland en anders zien we het wel. Moet wel zeggen dat met deze temperaturen het vakantiegevoel sterk toeneemt. Zie mensen op tv aan het strand,vlakbij mij is een grote plas, als ik van het werk naar huis rijdt zie ik heerlijk mensen poedelen in het water. En ik kan me in godsnaam niet voorstellen dat het volgende week alweer juli is!!!!!!!

De grote uittocht zit er alweer aan te komen….. zucht…….

Liefs DD

• desiree2

ik ben dus al geweest maar ben al begonnen me te verdiepen in de volgende vakantie, we hebben bedacht dat een rondreis Bulgarije wel wat zou zijn zeker als we daar het Bulgaarse Rozenfeest bij in kunnen verwerken, afijn ik blijf in mijn hoofd dus altijd met vakantie:D(tu)(:D>:D

• Dikkertje Dap

Goed bezig jij…. Wat is het bulgaarse rozenfeest?

DD

• greet

ja, voor ons schiet het ook al op.

dit jaar word het duitsland zwarte woud.

wat ik heerlijk vind is dat de honden meegaan en ook onze fietsen of het daar gaat lukken weet ik niet maar we zien wel.

groetjes greet

• Agnes

Wij hebben voor de deur een grote plas.

Daar mogen geen motorboten op, alleen met een electrisch motortje.

Maar er wordt weer heerlijk volop gezeild.

En mijn hart maakte vandaag een sprong: ik zag een Flying Arrow type Schakel.

Zegt je niks, maar ik heb precies dezelfde boot gehad.

Stak de straat over en tuigde mijn boot op en weg was ik.

Als ik die man in die Schakel een keer kan aanspreken, ga ik weer een rondje zeilen, zeker weten.

Ik vraag het gewoon.

En lekker zwemmen: thuis je badpak aantrekken en even verkoeling zoeken.

Heb het nog niet gedaan,maar denk er hard over.

Dus nee….we gaan niet op vakantie, we wonen in een vakantiehuis;)

Ik kan trouwens de katten niet missen:(

• Dikkertje Dap

Klinkt heel erg goed Agnes, trouwens enorm schattige foto van die poezekinderen……………

DD

• desiree2

In Bulgarije wordt rozenolie gemaakt wat wereldwijd gebruikt wordt in parfums, het is een behoorlijk export product van dat land, met de oogst van de rozenblaadjes heeft men al jarenlang dus ook een groot festival groot cultureel bulgaars feest met klederdracht en al, ja dat wil ik dus graag ook eens meemaken

• ¥ Lotje ­­¥

Wat een schattige foto,s van die poesjes .:)

Wij gaan in augustus naar Kroatié

groet, Lotje

http://13221.freegoodies.nl/?cc=1

• Danjel

Wij vertrekken morgenochtend met het vliegtuig naar Lefkas (Griekenland), lekker voor de grote drukte aan :) 15 dagen.

Maaarrr pffffffffffffff wat moet ik (voor mijn gevoel) nog veel doen vóór we weg gaan.:D

• desiree2

wowwwwwww daan maak er wat geweldigs van, wel errrrrrug heet daar(tu)::o