Smakeloos roddelblad

• Patricia

Weekblad Party is in opspraak. Het blad heeft vandaag een schokkende foto geplaatst van Sylvie van der Vaart. Het weekblad heeft een foto van de voetbalvrouw bewerkt waarop ze zonder haar is te zien. De foto heeft al tot vele boze reacties geleid op internet. De Party heeft de foto geplaatst om te laten zien hoe Sylvie van der Vaart er na de chemokuur uit zou kunnen zien.

Hoe smakelijkloos kan je zijn?!!!!

ogen uit hun kop moeten ze zich schamen…. maar nee ze hadden bij de foto gezet dat het een montage is……

Kanonnen!!!!!!!!

• Dikkertje Dap

Ik had het ook al gezien tries, was te ontzet om te reageren…….. Bizar, laag bij de grond, onnadenkend en vreselijk pijnlijk voor de mensen die het betreft.

Als blad of als journalist ga je alle perken te buiten…. Bah!!!!!

DD

• decency

Ik heb de foto ook gezien, ik wist dat er reacties op zouden komen. Ik ben geen fan van Sylvi maar ik moet je zeggen dat ik het niemand gun. Er zijn zoveel vrouwen die ook borst.k. krijgen en omdat het een bn-er treft wordt ze dus maar even door de mangel gehaald. Laat ze lekker zelf hun ding verwerken. Ze moet aan de chemo, ze zal d'r haar verliezen en ik kan me voorstellen dat het voor een bn-er extra zuur is omdat de roddelbladen op de loer liggen. Haar uiterlijk is heel belangrijk en ik hoop dat ze deze tegenslag op haar manier kan verwerken. Of ze nou een bekende is of gewoon m'n buuf maakt geen verschil.

• Becca

Daarom ‘lees’ ik dat soort bladen dus niet.

Ik vind het altijd al smakeloos.

Maar dit is wel HEEEl erg. Heb het niet gezien hoor, en hoeft ook niet. Maar hoe je je als journalist nog zo durft te noemen?… En hoe durf je jezelf nog aan te kijken als je zoiets doet???

bah..

• Sandy

Ik heb het niet gelezen of gezien, want ik vind die “goedkope”bladen walgelijk goedkoop, en er staat niks in wat mijn interesse heeft. Net wat Becca zegt..om dit soort onzinnige dingen….

…meer dan walgelijk, hoe komen ze op zo'n belachelijk idee….

San

• Sandy

Dit is geen journalistiek Becca. Dit is de Party;-)

Ben het helemaal met je eens…echt bezopen verhaal dit….

• greet

ik ben zelf ook geen liefhebber van silvie, maar dat neemt niet weg dat ik het een smakeloze foto vind.

het is vreselijk als je zoiets treft.

ik heb het nabij verschillende keren meegemaakt en dan wil je er niet zo mee geconfronteerd worden.

ik weet ook dat niet alle chemo's je haar uit laten vallen.

ze is nog een jonge vrouw met een klein kindje en dan zo'n vreselijke ziekte.

dat neemt niet weg dat ik het bij oudere vrouwen minder erg vind hoor het is een sluipmoordenaar in je lichaam.

de 1e tekenen zijn soms zo vaag dat je het verwaarloosd en dan daarna is het soms te laat.

een goede vriendin van mij heeft ook borst.k. gehad en ze is er gelukkig goed van genezen.

maar ik ken ook een paar vrouwen die er nu niet meer zijn.

ik hoop ook voor haar dat ze geneest en dat de bladen echt eens nadenken voor ze zo'n pijnlijke foto plaatsen.

groetjes greet

• charlene

Hoe cru kun je zijn om zoiets te plaatsen.het is ronduit misselijkamkend dit .En je kan diegene er goed mee kwetsen het is al een rot ziekte en dan zie je zelf op een voorpagina staan met een kaal hoofd.Dit vind ik veel en veel te ver gaan.Als ik slivie was ging ik in beroep tegen dit blad .Je hebt wel ff met gevoelens van mensen te maken die het al super moeilijk hebben,Ben geen fan van silvie maar dit gun je niemand.Ronduit schadalig dit hoe ver ga je om je blad te verkopen.Nou veel en veel te ver.

• Adnil

Ik zag het op de telegraaf. reden te meer waarom ik dat soort roddelbladen niet wil lezen. Ze gaan om hoge verkoop cijfers te krijgen over de ruggen van anderen veel te ver.

Hopelijk spant Silvie een proces aan zodat ze gaan dokken.

• desiree2

De hoofdredacteur van dat blad is helemaal een i m b e c i e l, ik hoorde hem op tv zeggen, “waar maakt men zich druk over ” enig inlevings gevoel is hem vreemd, wat een vent zeg