Wederom Karst T

• Bern@dette

Er komt een psychisch onderzoek naar Karst T

http://www.nu.nl/algemeen/2026338/psychisch-onderzoek-naar-karst-t.html

Het is voor de eerste keer dat er een psychisch onderzoek uitgevoerd wordt bij een dode . .

Naast het juridische zal er dan wellicht duidelijkheid komen waarom hij tot deze daad is gekomen .

Een man die werkeloos werd en daardoor steeds meer in een isolement kwam , drugs en drank maakte dat hij dat hij alle realiteitszin

verloor . Ik praat absoluut niets goed van wat er gebeurde op die dag , laat dat duidelijk zijn .

Maar een psychisch onderzoek naar waar het kon door gebeuren , vind ik wel een goede beslissing .

Ben benieuwd wat er uitgaat komen , groetjes Bernadette

• Sandy

Blijft moeilijk. Een onderzoek na iemand zijn dood.

Maar goed, aan de andere kant, stel dat er een gedegen uitkomst uitkomt waar we wat mee kunnen. Als het in kaart kan brengen, hoe, en vooral na hoelang men “doordraait” kunnen we misschien meer oog hebben voor bepaalde zaken en dingen voorkomen….

• Patricia

Tja lastig, Maar misschien komt er wat duidelijkheid over het hoe en waarom…

Net wat sandy zegt, misschien kunnen bepaalde zaken voorkomen worden, of eerder hulp geboden worden

doordat het eerder gezien wordt dat men in de problemen zit, op wat voor gebied dan ook..

Ben benieuwd of er wat uit komt..

• serine

lastig…want de enige informatie bron die ze hebben zijn de mensen die hem kende..hij heeft nooit in de zorg gezeten,dus er zijn verder geen gegevens..

en mensen die hem kende zullen nu iedere rot dag van hem als teken gaan aan merken…ik denk dat er een vertekend beeld van zal komen…maar goed als het de nabestaande helpt…moeten ze dat maar gewoon doen…