Geschokt!!!!

• Dikkertje Dap

Ik kreeg vandaag via de mail een filmpje binnen over de steniging van een jong meisje. Het meisje had kennis genomen aan een jonge jongen terwijl ze aan een oudere man was toebedeeld. De steniging is opgenomen en op internet terecht gekomen. Aan mij de eer dit via via te mogen ontvangen. Ik heb het gekeken en ik ben momenteel gewoon in shock…….

De afzender verzocht de mail door te sturen om aan te tonen wat er allemaal gebeurt in de islamitische wereld. Ik kan het niet. Ik wil anderen niet met deze verschrikkelijke beelden opzadelen. Ik moet dit gewoon even van me afschrijven. Ik denk dat ik nog nooit zoiets ergs gezien heb in mijn hele leven.

Het spookt almaar door mijn hoofd. Nee, ik stuur dit bericht niet door!!!!!!

DD

• ¥ Lotje ­­¥

Hoi DD nee doe maar niet maar hoop dat je het wel kan verwerken . Er gebeuren rare dingen op de wereld .. :(

• serine

ik stuur nooit wat door..

en doorgestuurde mail beland bij mij heel snel in de prullebak…het meeste open ik dus geen eens.

• charlene

Kan me voorstellen dat je daar van schrikt en dat door sturen deed ik ook niet.het is een hele rare wereld waar wij in leven.En soms is het maar goed dat we niet alles weten je zou er ziek van worden.En op het islamitische vlak snap ik toch niks van.Hoe die leven onvoorstelbaar soms,

• desiree2

gelukkig dat je dat ook niet hebt gedaan moos, er zijn op het internet zoveel gruwelijkheden te zien als men dat graag wil zien, dergelijke beelden blijven ook bij mij zo hangen, het is niet te verteren voor ons westerlingen om dergelijke Barbaarse handelingen uit met name moslim landen als gewoon te beschouwen, in dergelijke landen worden dergelijke dingen zelfs op tv uitgezonden, mensen moeten er soms ook VERPLICHT naar kijken, kun je nagaan wat dat met hun geest doet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dikkertje Dap

Nog iedere dag moet ik er eigenlijk even aan denken Dees. Op de achtergrond hoor je dan die muziek (je kent dat wel). En foei foei foei met geschoeide voet trappen waar je trappen kan, en last but not least een soort betonachtig blok op haar hoofd laten vallen. Och, och, och, dit zijn geen mensen meer. Het zijn ook geen beesten, want beesten doen dit niet. Wat het wel zijn????? Zeg het maar……

(ps hoop dat je een fijn weekje hebt gehad, miste je al :))

Liefs DD

• desiree2

het weekje was in 1 woord geweldig en de stad Wenen is in 1 woord in mijn ogen SCHITTEREND ik heb 1 paar birkenstokkers versleten van het lopen ;-)

ik heb 2 woorden voor mensen die zich op deze wijze te buiten gaan 1. BARBAREN en 2 ONBESCHAAFDEN

• Dikkertje Dap

Heb je even een mail gestuurd.

DD

• Becca

Nou en bedankt!

Ik kijk dat soort dingen expres niet…. Ik wil dat soort beelden niet in mijn hoofd… daar heb ik last van.

En jij dus ook,daarom vertel je het ook… (ook al had ik liever niet eens over het bestaan van dat filmpje geweten)

Maar dan ga je het vervolgens nog zitten beschrijven ook!..

Lekker prettig maar niet heus!

Nu heb ik alsnog die beelden in mijn hoofd…

(ja ben een beelddenker dus)

Becca

(het zal wel weer aan mij liggen)

• Dikkertje Dap

Je hoeft de berichten hier niet te lezen :o , je wist dat dit topic daarover ging. Ik heb jou niet verder gevraagd om door te klikken, dat doe je zelf;;;;;;;;