levenslang.......

• Dikkertje Dap

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4138745/__Pedo_maakt_prijslijst_voor_misbruik_dochter__.html?p=20,1

Hoe ziek kun je zijn???????????

• moucheke

Als ik dit lees draait mijn maag.Hoe kan je als ouder dit aandoen aan je kinderen. Als moeder moet dit ook een zware shock zijn als je dit van je man verneemt en dat je heel de tijd je kind niet kon beschermen. Je zou voor minder door het lint gaan.

Levenslang zou hij moeten krijgen dit is een zieke geest en na een paar jaar uit de cel zoekt zo iemand een ander slachttoffer.De dader krijgt een paar jaar en het slachttoffer en de moeder krijgen levenslang. Verder gaan met een trauma voor het leven.

Moucheke

• serine

4 jaar maar?

K*Tland

• Hyperactief A-P

Mensen die daadwerkelijk zoiets afschuwelijks gedaan hebben, en bekennen komen er in dit land goed vanaf. Als je onterecht opgepakt wordt, en bij de waarheid blijft, kom je vrijwel niet meer los. Recht is krom… Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

en eigenlijk was mij dat al bekend dat het recht krom is hier

• Hyperactief A-P

Ik kan niet alles op internet zetten, maar er zitten figuren binnen, die kinderen de schuld geven van hun gedrag, en de rest van de mensen binnen moet dan aardig blijven, in het kader van “therapie”… Groetjes v Hyperactief A-P.

P.S.: “Therapie” die overigens niets inhoud. Werken is opeens arbeidstherapie etc….

• Beate

En de moeder heeft al die jaren niets gemerkt?!

• serine

weet ik dat? ik weet niet hoe zij leven?!!..en of die meid erg veranderd is in gedrag?..misschien wel maar dachten ze dat dat leeftijds adecuaat was..of een fase..(die dan erg lang duurde..)

misschien werkte moeder wel…en die viespeuk niet…dat ze er zo en zo niet zo veel zich op had op ….en mankeerd er wat aan haar observatie vermogen? weet ik t?..misschien is ze zelf ook verstandelijk wat minder?

en misschien zegt ze nu…zie je wel ik heb het altijd al geweten..en vallen er ineens allemaal kwartjes op zijn goede plek..

zou ook zomaar kunnen…

ik weet niet of het bij mij tot een scheiding had kunnen komen..ik denk dat ik hem in blinde woede per ongeluk iets aan doe..met iets heel scherps wat ik dan toevallig ik mijn hand had

• Bern@dette

Dus krijg je het fenomeen “pedojagers”

Van de week was daar een reportage op tv over , ik dacht bij netwerk ,groetjes Bernadette

• serine

dat vind ik dus niet gek

als de staat onze kinderen niet beschermd doen wij dat dus zelf wel..logisch gevolg.